jenat66 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei! Noen gode råd? Alle svar mottas med takk! :smile: John Erik Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Datastøvsuger på biltema. Den har jeg og er veldig fornøyd. Bruker et munnstykke med kost på enden. Den koster bare 49.90 på biltema.no artikkelnummeret er 23-630 Burde kansje lagt en direkte link, eller et bilde men dette er litt utenfor min kompetanseramme. :?: Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Takk - Blaster -! Jeg fant produktet selv... ser ganske praktisk ut. :smile: John Erik [ Denne Melding var redigert av: jenat66 på 2002-04-01 12:14 ] Lenke til kommentar
viranth Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Trenger vel ikke så mye fancy-schmancy ting.. Vanlig støvsuger får greit, hvis man holder seg vekk fra hovedkortet og slike ting. Har selv tower, så det er ikke noe problem å støvsuge i bunnen av toweret uten å komme borti noe. Ellers så kan du bare ta fingern å ta vekk støv rundt omkring. Q-tips er også bra til å ta med seg støv, p.g.a de trådene på q-tipsen står utover og da fester støvet seg lett. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Bruk en myk pensel om nevnt ovenfor i kombinasjon med en vanlig støvsuger som fjerner alt støvet du virvler opp med penselen. Fungerer konge.. har gjort det i selv i noen år :smile: Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det beste er som tidligere nevt er luft på boks. Trykk luft! Det er ikke bra å støvsuge elektronikk pga statiskelektrisitet. Kan grille hovedkort/CPU/m.m ved å støvsuge. Skal man rengjøre, så skal man helst BLÅSE :smile: Har selv renset ca 30 pc'er med trykkluft, fungerer utmerket. Koster under 100spenn for en boks som varer lenge :smile: -- Knut Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Trykkluft på boks flytter jo bare på støvet da :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Foretrekker først å bruke en liten myk kost til å få opp støvet og deretter fjerner man støvet med ja. støvsugeren. Fungerer utmerkt hvis du er litt forsiktig. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg foretrekker sentralstøvsugeren. Den er så kraftig at den skremmer vekk alt dyreliv i mils omkrets, men hva gjør vi ikke for litt bedre kjøling? Så lenge man er stø på hånda er det ingen fare (et sånt tynt plastmunnstykke på, så trenger du ikke være stø på hånda en gang!). Det er en befrielse å se alle de digre hybelelefantene rømme inn i det lille hullet. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 jeg bruker den gammle co2 tuta jeg :razz:. fungerer veldig fint, untatt at nabon blir no inni helvete i **** i helvete i helvete i **** som bare i helvete ***** pissa! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Trykkluft er bra, men må brukes med forsiktighet. En gummiball med tut er fint å blåse ut støv på utilgjengelige steder. Tror det heter baby klyster, fås på apotek. Virker faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Det beste er luft på tube, du får det på Europris for 9,90. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg brukte hårføner en gang, og det fungerte jo ganske bra, kanskje ikke sterk nok for støv som sitter skikkelig fast, en støvsuger som blåser kan også brukes. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Stoev beskytter mot statisk elektrisitet. Bare behold stoevet du. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 støv beskytter statisk elektrisitet.. er da ikke så kult hvis du får en "grønn-overledning" inni der. *poff* Støv leder elektrisitet. Bruk 100 prosent destilert vann :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå