Xe-Dingo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har altid likt plugins på photoshop for de er forsåvidt lette å få tak i. Men når det gjelder premiere så har jeg slitt litt med å finne plugins. Det jeg lurer på er om noen vet om en god side der jeg kan laste ned gratis plugins til premiere?? Eller finnes det gode plugins i det hele tatt til premiere?? Og forresten.. hvis dere vet om noen gode plug-in pakker til photoshop så er det bare å si fra:D Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Dersom du vil bruke plugins er Adobe After Effects det du bør bruke. Tror Adobe gjør det litt bevisst for å forhindre at "hvermansen" kan bruke masse avanserte plugins i semiproff-programmet Premiere Pro. edit: veit om et stabiliseringsfilter fra 2d3, men det koster flesk Endret 11. april 2004 av Ursa Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 edit: veit om et stabiliseringsfilter fra 2d3, men det koster flesk Kommer det ikke en fullt brukbar utgave av "steadymove" med Premiere Pro? (Må installeres alene dog.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå