Gå til innhold

Hva ønsker dere å se nytt i Operation Flashpoint 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RogueFreak, hva kaller du deg på OFP? finner ikke navnet ditt i members list eller noe..  ;)

Hvis du mener nicket mitt på forumet, så er nicket jeg poster under nå; "WargamingNor". Hadde noe annet for lenge siden, men har såvidt begynt å poste igjen, så jeg opprettet ett nytt.

 

Ditt nick da? :)

ahhh :thumbs:

 

DiabloTerror her

Lenke til kommentar

Jeg fikset problemet ved å bruke setup filen i Disc 1 folderen på C: (som jeg hadde kopiert dit fra CD'en), og så måtte jeg uansett putte inn den andre og tredje CD'en, på tross av hva Avon Lady sa, men det funket heldigvis!

 

Prøver nå ut den vanvittig fete ISLE OPFOR V1 addonen :) Nydelig laget landsby, prøver å komme meg gjennom med livet i behold, men har dødd 2 ganger så langt. Det er jo folk hvor som helst der, og det høye gresset, gjerdene og alt annet gjør det ikke enklere (og jeg spiller selvfølgelig uten siktekors).

 

Har sittet og kikket gjennom screenshotsene på OFP forumet, fy fader.. Det har skjedd SÅ mye siden jeg sist la vekk spillet!

Lenke til kommentar

Tonal hakker voldsomt mye når jeg bruker kikkert, har prøvd meg frem med forskjellige innstillinger.

 

Vel, nå faller jo prisen på 9800 Pro ytterligere snart.. :D

 

Det var vanvittig spennende i det første oppdraget i den campaignen, snek meg rundt helt alene og ryddet ut landsbyområdet. Drepte noen sivile, visste ikke at det var noen sivile der inne. Hva skal man gjøre da når man ser en skikkelse i klær i jordfarger gjennom noe høyt grass mellom to skur, ikke ser om de har våpen eller ikke, og vil være død om man beveger seg ett skritt nærmere HVIS de er bevæpnet.. jeg foretrekker å være på den sikre side, men skal skjerpe meg til neste gang. Uansett, slike oppdrag gir meg helt noia, holdt på å skyte en sivil dame som sto utenfor, men besinnet meg, snek meg rundt henne og sjekket at hun ikke hadde våpen ute, så gikk jeg opp til henne mens jeg betraktet henne gjennom våpensiktet hele tiden, klar til å plante en kule i panna på henne om hun trakk et våpen. Hun så bare surt på meg, så jeg stakk tilbake til landsbyen for å gjøre meg ferdig :green:

Lenke til kommentar

Ah, Operation Flashpoint, alle (fotsoldat) simulatorers mor...

 

Jeg ønsker meg mer detaljert og avrundet (slik som kom med Resistance pakken) natur. Bevegelige trær, gress som vaier i vinden. Landskap som blir deformert etter hvor eksplosjoner skjer. Elver og ikke minst vanneffekter ala det vi kan se i Söldner.

 

AI var bra i OPF. Mange var de gangene da jeg følte meg som Harrison Ford i filmen: Jaget.

 

Ønsker meg også bedre online støtte og en mer brukervennlig "mission editor".

 

Ellers så koser jeg meg stort med demoen av Söldner - Secret Wars. Dette spillet kommer til å være et godt "spille mens jeg venter på Flashpoint 2" spill...

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

som jeg har sagt før, er at den kommer til å supportere DX9 :thumbs: å her på officale forume var detg en som fant at det sto på ofp2's officale hje,eside (www.flashpoint2.com)

 

OFP2 Will include DirectX9,

dynamic lighting,

dynamic shadows,

modern weapons + vehicles,

advanced colision detection system ect.

 

 

Gleder med SPESIELT til den øverste å nederste :thumbup::thumbs:

men som sagt.. gleder meg til alt :thumbs:

Lenke til kommentar
advanced colision detection system ect.

Ja det kan jeg si meg enig i, var ikke morsomt å "ramme" biler med tanks når de bare popper ut bak deg.. Dessuten håper jeg de strammer opp aien litt så de rekker å reagere før du har pælma ned ei gruppe med jeep :roll:

 

Ellers må det vel nesten bli bra, siden 1ern var så genialt.

Lenke til kommentar
Operation flashpoint!

jeg elsket det spillet!

jeg visste ikke at det kom en oppfølger! YES!

 

Fett!

Ja, og grafikken skal være knallforbedret i DX9 og slippes trolig ut i slutten av dette året.

 

Edit: Tror dere får første screenshots og trailere etter E3 messa i Mai.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Operation flashpoint!

jeg elsket det spillet!

jeg visste ikke at det kom en oppfølger! YES!

 

Fett!

Ja, og grafikken skal være knallforbedret i DX9 og slippes trolig ut i slutten av dette året.

 

Edit: Tror dere får første screenshots og trailere etter E3 messa i Mai.

Nop. OFP2 er ikke oppnevnt i E3 :cry:

Lenke til kommentar
Hehe.. håper den kommer med.. SELV om at den ikke står på listen

Når det står på den offesielle hjemmesida deres FORTSATT at det kommer på E3 messa så må det jo være sant.

Ehhmm...hvilken side er det du egentlig ser på Thomas? Hvis du ser på siden som ligger hos Codemasters, så står det der:

 

Operation Flashpoint 2 confirmed for PC - first details to be revealed at E3, datert 16/04/2003

 

Fra www.codemasters.com/flashpoint2. I klartekst; de skulle gi de første detaljer ang. OFP 2 på fjorårets E3. ( les hele her! )

 

 

 

På den offisielle siden ( http://www.flashpoint2.com/ ) er det fortsatt kun kanal 1 som sender den gamle flashvideoen, står ingenting om noe E3 visning i år der...

Heller ikke hos http://www.bistudio.com/ står det noe om noen E3 visning.

 

Står heller ikke noe spesielt på det offisielle forumet, men følg med på denne tråden!

 

 

Jeg tror nok at BIS muligens dukker opp på E3...time will tell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...