Gå til innhold

Hva ønsker dere å se nytt i Operation Flashpoint 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sies at det er fra VBS2... får det ser ikke helt ut som en DX9 grafikk type heller egentlig.. vet ikke.. men TVILER på at det er ofp 2.... 1 ting til er jo.. på bilde er det jo russere.. men de skal jo ikke være med i ofp2..

Men helo å a10 bildet er på www.flashpoint2.com ... så vetta faen lol.. time will show

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg tror nok at BIS muligens dukker opp på E3...time will tell.

...og da var det bekreftet.

 

Codemasters has announced their list of showcase titles for this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles. The publisher will have a fairly diverse selection of PC titles on display, and of course, we'll be there to bring you the full report. Here's the line-up:

Operation Flashpoint 2

Soldiers: Heroes of World War II

Wartime Command

Perimeter

Colin McRae Rally 5

Dragon Empires

 

Og E3 er 11-14 mai... så nå er det ikke lenge igjen til vi får se de første screenshotsene fra OFP 2 :thumbs::thumbs::thumbs:

 

(...håper jeg da...er født skeptisk :hmm: )

Lenke til kommentar
noe jeg vil ha med i det spillet er en G3A3 til å lage kjempestore hull i fiender med, som selvsagt skal dø realistisk i fine omgivelser. ;)

 

har ikke noe imot at man kunne kjøre masse fine kjøretøyene over dem senere, heller.

Ja, la oss ha med G3. De bør også få med det slik at du må pusse våpnet etter 40 skudd slik at det ikke jammer :) Sorry, er ikke en kjempestor fan av G3/AG3. Det var et brukbart våpen i sin tid (ca. 1970), men er ALT for kraftig (hva er vitsen med flerskudd?) og tar bare 20 skudds magasin. Å ja, så er det alt for tungt og alt for langt...

 

Det blir bedre hvis forsvaret går over til G36.

 

Nei, det jeg vil ha er:

 

- Maskingevær som du må sette ned, ikke løpe rundt og skyte med de.

- Passe realisme. Likte måten OF1 gjorde det. Du kan fly, kjøre og skyte med alt. Det er jo ikke helt realistisk at at en soldat kan alt dette, men du verden hvor mye morsomere spillet blir.

- Litt bedre AI, kanskje slik som i Far Cry, roper på backup o.l

- Flere Co-op brett!

- Anti-Materiell-våpen slik som M82 o.l. Fint å kunne snipe en BTR80 eller noe.

- At Bohemian ikke friker ut å legger til alt for mange våpen. Amerikanse styrker skal selvfølgelig bare bruke de våpnene som de faktisk bruker i real life. Trenger ikke 40 nesten like våpen.

- Mer av det som var i OP1 :)

Lenke til kommentar

Hmm...har faktisk ikke spilt OFP på ett par år nå. Var hekta i ett par 3 måneder etter att det ble kjøpt inn, men så dalte interessen.

 

Men OPF er helt klar den beste shooter/simmen jeg har spilt - og OFP2 skal det investeres i. Kan huske en del tense situasjoner fra kampanjen. Kanskje på tide å spille gjennom kampanjen påny - hmm...

Lenke til kommentar

Tipper sommer 05, men bare fordi bransjen har vist seg å være så pålitelig.

 

Ønskeliste:

- Skade på omgivelser

- "Realistisk" skade på Soldater(også meg selv, blir jeg skutt i foten dør jeg ikke med en gang, trenger ikke bli en splatter fest ala SF2)

- Lassevis av kjøretøyer, våpen, kart. Og da mener jeg LASSEVIS!

- Mission editor

- Sivile på kartene

- CO-OP!!!

- Flere funksjoner på våpnene

- Forskuddsvinkel(mener det heter det, altså at det tar tid før kulen treffer)

- At det kommer i DVD format og ikke på 5 cd'er.

- Mye bedre AI.

- Artilleri

 

leifs var her

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
- "Realistisk" skade på Soldater(også meg selv, blir jeg skutt i foten dør jeg ikke med en gang, trenger ikke bli en splatter fest ala SF2)

Vet at du skrev "realistisk", men jeg synes det er greit at du dør av et skudd i foten. Hvis du blir skutt i foten med en rifle skal jeg garantere deg at du blir stridsudyktig. Dette gjelder spess hvis du blir skutt av kanoner som f.eks G3A3 (AG3) og AK-47. Her er det ikke snakk om at du hinker deg vidre for å fortsette kampen, men at du blør ihjel hvis du ikke blir behandlet av lege omgående.

 

Streifskudd kan være mer enn nok til å drepe en person. Du dør ikke av selve såret du pådrar deg, men av trykket som ødelegger vitale organer.

 

Sjokk o.l kommer også inn i bildet.

 

Men synes heller ikke det skal være slik som SoF, et skudd og kroppsdeler flaggrer. Man tar heller ikke en dobbel salto av å bli skutt med en MP5.

Lenke til kommentar
- "Realistisk" skade på Soldater(også meg selv, blir jeg skutt i foten dør jeg ikke med en gang, trenger ikke bli en splatter fest ala SF2)

Vet at du skrev "realistisk", men jeg synes det er greit at du dør av et skudd i foten. Hvis du blir skutt i foten med en rifle skal jeg garantere deg at du blir stridsudyktig. Dette gjelder spess hvis du blir skutt av kanoner som f.eks G3A3 (AG3) og AK-47. Her er det ikke snakk om at du hinker deg vidre for å fortsette kampen, men at du blør ihjel hvis du ikke blir behandlet av lege omgående.

 

Streifskudd kan være mer enn nok til å drepe en person. Du dør ikke av selve såret du pådrar deg, men av trykket som ødelegger vitale organer.

 

Sjokk o.l kommer også inn i bildet.

 

Men synes heller ikke det skal være slik som SoF, et skudd og kroppsdeler flaggrer. Man tar heller ikke en dobbel salto av å bli skutt med en MP5.

Jeg vil bare ikke dø av et skudd i tåa.

Og jeg vil ha kniv og muligheten til å slå med geværet mitt.

Lenke til kommentar
Jeg vil bare ikke dø av et skudd i tåa.

Du gjør jo ikke det nå da, du klarer bare ikke å løpe lenger. Mange er de gangene jeg har måttet vente på teammates som kommer krabbene etter og skriker "Medic" og "Where are you" hele tiden... :)

 

Båter kunne vært en ide ja, ala de du ser i Joint Ops. Finnes ikke noe kulere enn å laste opp en Zodiac (gummibåt) og frese lavt over vannflaten med fiendens linjer som mål...

 

Ellers så MÅ vannet bli bedre rendret, og vi MÅ få muligheten for elver ala det vi kan se i Söldner og nevnte Joint Ops.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...