hypers Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hei, jeg sitter no og speler gta vice city eg gasser som faen men komer meg ingen vei!! kva kan ver feil? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hei, jeg sitter no og speler gta vice city eg gasser som faen men komer meg ingen vei!! kva kan ver feil? Bilen står i fri ? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hei, jeg sitter no og speler gta vice city eg gasser som faen men komer meg ingen vei!! kva kan ver feil? Faen for eit spørsmål, går det ann å ver så dom ? Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe. viss du speler på ps2 så er sikkert x`en ødelagt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe. viss du speler på ps2 så er sikkert x`en ødelagt! Hehe, han skal nå kunne høre om gassen brummer alikevel ;P Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe. viss du speler på ps2 så er sikkert x`en ødelagt! Eller at han holler bremso inne mens han trykker X, han er dom nok til det. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe. viss du speler på ps2 så er sikkert x`en ødelagt! Hehe, han skal nå kunne høre om gassen brummer alikevel ;P Sikkert ikkje lyd på heller han Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 eller så er ikkje kontrolen i Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 eller så bruker han pil framover til gass Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vi får sikkert en oppdatering når han er ferdig og gasse. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hehe, Han klarer sikkert å løysa problemet sjøl uten hw.. Vist ikkje er han ikkje god i vice city Lenke til kommentar
hypers Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 eller så er ikkje kontrolen i hehe. du hadde rett mygve^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 eller så er ikkje kontrolen i hehe. du hadde rett mygve^ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 HAHA, skjekk det neste gang da! Helst før du kontakter oss.... Men litt morro ble det jo da, det skal du ha. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kanskje han trodde det var trådløs? Edit: Med tråd! MEN... hvordan har har klart å kommet seg inn i selve gameplayet om ikke kontrollen var plugga i uansett? Endret 10. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kanskje han trodde det var trådløs? Edit: Med tråd! MEN... hvordan har har klart å kommet seg inn i selve gameplayet om ikke kontrollen var plugga i uansett? Kansje han drog litt for langt i kontrollen mens gamet loadet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 En liten ting fra meg hypers: Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 0MG. L0lz. For en n00bz0r! Nei. Det var litt artig (Dog jeg syns enkelte av kommentarene var enda bedre. ) men nå har jo fyren funnet ut av det hele. Vi trenger kanskje ikke den topicen lenger ? Til fredrikrb: Hammerfall Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Det kan jeg umulig tro på! Du starter VC så går du inn i en bil. Da må du ha kontrollen i, men som en annen sa, så kan du ha dratt den ut med en liten røsk. Og når du begynner å gasse så må du vite at du skal høre at bilen legger en lyd, og du kunne prøvd å rygge, gå ut av bilen eller gjøre noe annet. Enten lyver du ellers er du inn i helvetes forbanna dum! Edit: Uansett, så posta du dette emnet i Spørsmål og svar - PC, så du har sannsynligvis PC og spiller på den. Røsket du hardt nok i keyboardet eller? Endret 11. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det kan jeg umulig tro på! Du starter VC så går du inn i en bil. Da må du ha kontrollen i, men som en annen sa, så kan du ha dratt den ut med en liten røsk. Og når du begynner å gasse så må du vite at du skal høre at bilen legger en lyd, og du kunne prøvd å rygge, gå ut av bilen eller gjøre noe annet. Enten lyver du ellers er du inn i helvetes forbanna dum! Edit: Uansett, så posta du dette emnet i Spørsmål og svar - PC, så du har sannsynligvis PC og spiller på den. Røsket du hardt nok i keyboardet eller? Det du påpekte tideligere stemmer nok til en viss grad. Derfor han postet den her i og med at det virker som han har konsoll versjonen! Eller ville jeg tro at han er ute etter "faenskap"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg