Gå til innhold

gta vice city

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han trodde det var trådløs?

Edit: Med tråd! :p

MEN... hvordan har har klart å kommet seg inn i selve gameplayet om ikke kontrollen var plugga i uansett?

Kansje han drog litt for langt i kontrollen mens gamet loadet :p

Lenke til kommentar

Det kan jeg umulig tro på!

Du starter VC så går du inn i en bil. Da må du ha kontrollen i, men som en annen sa, så kan du ha dratt den ut med en liten røsk. Og når du begynner å gasse så må du vite at du skal høre at bilen legger en lyd, og du kunne prøvd å rygge, gå ut av bilen eller gjøre noe annet. Enten lyver du ellers er du inn i helvetes forbanna dum!

Edit: Uansett, så posta du dette emnet i Spørsmål og svar - PC, så du har sannsynligvis PC og spiller på den. Røsket du hardt nok i keyboardet eller?

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Det kan jeg umulig tro på!

Du starter VC så går du inn i en bil. Da må du ha kontrollen i, men som en annen sa, så kan du ha dratt den ut med en liten røsk. Og når du begynner å gasse så må du vite at du skal høre at bilen legger en lyd, og du kunne prøvd å rygge, gå ut av bilen eller gjøre noe annet. Enten lyver du ellers er du inn i helvetes forbanna dum!

Edit: Uansett, så posta du dette emnet i Spørsmål og svar - PC, så du har sannsynligvis PC og spiller på den. Røsket du hardt nok i keyboardet eller?

Det du påpekte tideligere stemmer nok til en viss grad.

Derfor han postet den her i og med at det virker som han har konsoll versjonen! ;)

Eller ville jeg tro at han er ute etter "faenskap"! :roll::thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...