Gå til innhold

IBM 386 mod 70

Anbefalte innlegg

Hallois, pappsen skal kvitte seg med en haug med rask i huset og så dukket det opp en liten ibm 386 som han en gang brukte på jobben for gud veit hvor mange år siden. Finnes det folk som kjøper noe slikt enda? som samleobjekt sov?

Jeg leste en gang en artikel om hvor mye disse pc'r var verdt osv i dag, og en ibm 386 var jo verdt GANSKE mye... ??? jeg husker ikke helt,, men er det noen der ute osv som har noe peiling på dette eller vet om noen som samler på slikt osv,, så sleng in en meld. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at en 386 er verdt mye penger i dag. Tror nok heller at de tidligste 8086 maskinene er de du kan hente litt på. Det er tross alt plenty 386'er liggende rundt omkring.

Hvis du likevel skal kvitte deg med den, er et alternativ å legge den inn på QXL med minstebud 1,- og la den ligge der en god stund. Kan være at akkurat den modellen du skal selge er verdt noe for noen.

Lenke til kommentar

hehe ok... da leste jeg sikkert feil,, ja for jeg mente egentlig det samme,,, at det finnes rimelig mange av den typen der ute osv,,,, så da ender den vel opp i dynga tenker jeg,, jeg hakke peiling på hvor mange mhz det er på den,, men pappsen sa stolt " det er da 128 mb hardiskplass på den " og jeg holdt på å svime av :wallbash: ,, hehe neida,,, men det er ikke rare greiene til maskin iaf.

Men da vet jeg det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...