HKRoed Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei! Har lastet ned denne gjeteboka: http://www.raweb.net/zips/rabook.zip men hver gang jeg prøver å gå inn på siden får jeg meldingen "Ingen tilgang". Hvorfor? Har endret CHMOD på alle mapper og filer. Kan noen hjelpe meg? :-) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tipper du har register_globals=off i php.ini på servern din.... lag et fil med dette i: <?php phpinfo(); ?> kall den info.php og kjør den på servern din da ser du dette. ra scripta er gamle og utdaterte etter min mening. Det som skjer er at den ikke klarer å hente variabler automatisk, dette pga oppdatert php versjon med bedre sikkerhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hei!Har lastet ned denne gjeteboka: http://www.raweb.net/zips/rabook.zip men hver gang jeg prøver å gå inn på siden får jeg meldingen "Ingen tilgang". Hvorfor? Har endret CHMOD på alle mapper og filer. Kan noen hjelpe meg? :-) Samme problemet har ALLTID jeg og... så jeg bruker ikke rabook Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mye bedre å mekke sine egene script Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det har nå jeg gjort... men den er sikkert elendig, og uten admin system, som seff går på tekstfiler... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Mye bedre å mekke sine egene script Ja, det hadde vært noe. Men jeg har ikke snøring på PHP eller språk i det hele tatt. Finnes det noen andre gratis gjestebok script med de samme mulighetene som denne RaBook da? Gidder ikke de derre reklame greiene. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Du kan job sjekke ut http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ams/Guestbooks/ eller ta et søk i google... Har du tilgang til mysql? eller må du bruke txt fil? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Du kan job sjekke ut http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ams/Guestbooks/ eller ta et søk i google... Har du tilgang til mysql? eller må du bruke txt fil? Har tilgang til MySQL ja... Hva nå enn det er :-) Lenke til kommentar
joffar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Dersom du har MySQL har du flere forskjellige ferdig lagde gjestebøker å velge mellom... sjekk ut siten jeg la inn i min forrige post.. EIDT: Jeg lagde min egen og bruker MySQl til det, men det er helt sikkert andre og bedre som allerede er laget out there med og uten MySQL...... Endret 11. april 2004 av joffar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 HER finner du tut til GB Lenke til kommentar
ritzini Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Kan noen hjelpe meg med hvor jeg finner rabook.php? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mye bedre å mekke sine egene script 2017953[/snapback] Ja, la oss alltid finne opp hjulet på nytt, gjerne i en litt firkantet variant! Lenke til kommentar
skolegutten Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei! Kan noen hjelpe meg med hvor jeg finner rabook.php? Takker for alle svar! 7053921[/snapback] Kanskje lurt å sjekke datoen neste gang du poster i en tråd... RaBook finnes sannsynligvis ikke lenger. Endret 12. oktober 2006 av skolegutten Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jeg har raabok liggende. Ta kontakt på PM om du vil ha Som nevn over, sjekk datoen før du poster. Om tråden er gammel, start heller en ny tråd. EDIT: RaBook kan lastes ned her Mvh Christian Endret 12. oktober 2006 av chs89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå