Gå til innhold

Billig hjemmekino anlegg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok dette settet er det beste du kan få til 800kr. Dette vil garantert danke ut de 5 kroners høyttalerne som sitter i et middels tv-apparat. 800kr er jo uansett ikke veldig mye, så får du jo en lærepenge på kjøpet!

Endret av cdrom
Lenke til kommentar

PC høyttalersett må for DVD tilkopling ha integrert forsterker

og digital inngang . Så 620 var et dårlig eksempel kanskje .

Vanlige høyttalersett er avhengig at du har en surroundforsterker/receiver .

Så billig varianten vil være hjemmekinopakker

ala den eltaxen eller tilsvarende .

Dette da man slipper ektern DTS receiver .

Setter du sammen selv DVD spiller og høyttalersett ,du

må da se på integrert forsterker og innganger tilgjengelig .

.....

Lenke til kommentar
PC høyttalersett må for DVD tilkopling ha digital inngang .

Nei.. Dvd spilleren kan også ha innebygget dekoder får så og overføre 5.1 signalet gjennom de analoge kablene som følger med Logitech settet.

Endret av cdrom
Lenke til kommentar
Nå er det kanskje ikke alle som har så bra tv som du har da.

Jeg har nok ikke så voldsomt bra tv... poenget mitt var at forskjellen og utbyttet av en slik "investering" vil være ganske minimal

Men du får jo tross alt surroundlyd... :roll:

TV'en min er ikke noe særlig, verken på lyd eller bildesiden, så jeg tror nok at det blir en viss forbedring...? :ermm:

Lenke til kommentar
Nå er det kanskje ikke alle som har så bra tv som du har da.

Jeg har nok ikke så voldsomt bra tv... poenget mitt var at forskjellen og utbyttet av en slik "investering" vil være ganske minimal

Men du får jo tross alt surroundlyd... :roll:

TV'en min er ikke noe særlig, verken på lyd eller bildesiden, så jeg tror nok at det blir en viss forbedring...? :ermm:

Vil nok tro at det anlegget whopper de fleste innebygde tv-høyttalere.

Lenke til kommentar
Vil nok tro at det anlegget whopper de fleste innebygde tv-høyttalere.

For all del.. det er jo bedre, men jeg vil ikke si det er verdt investeringen på noen måte... Et stereo-anlegg til 2k er jo mye bedre enn det der.

mm-mm, men fyren er jo på jakt etter et billig hjemmekinoanlegg, og det er jo eltaxen et godt eksempel på.

Lenke til kommentar

På et generelt grunnlag vil jeg si at man må regne med i hvert fall 10K om man ønsker et OK surround anlegg...

Etter en kjapp tur på HI-FI klubbens sider tror jeg ikke det holder heller - og da har jeg ikke tatt med sub eller kabler heller. selv har jeg vel brukt et par og tjue og synes ikke det er mer enn ok liksom... :ermm:

Alt i alt er det egentlig utrolig at de klarer å sette sammen en sånn pakke til under 800,- (?), men jeg kan ikke skjønne annet enn at man her som ellers får det man betaler for - og det er ikke rare greiene!

Men gjør hva dere vil... Man har jo alltids 10 dagers full retur rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...