Gå til innhold

Billig hjemmekino anlegg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder stereo-utstyr får man som regel hva man betaler for... Komplett surround anlegg (som du kommer til å være fornøyd med) for den prisen kan du bare drite i!

 

PS1: 140 watt MY ASS!!!!!!!!!!!!!

 

PS2: tror ikke jeg ville hatt det der på badet engang!

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar
Kjøp THX-anlegg til rundt 2k, og så en dvd..

Viss det er for dyrt er det like godt å glømme heimekino, viss de er heimekino du er ute etter.

Dessuten burde man også ha minst 28" widescreen, helst 32", og viss man har råd: projektor :D

THX anlegg for 2k? Nå snakker vel du om PC-høyttalere? THX sertifisert utstyr til stua tror jeg du kan glemme å finne finne under 10k (forsterker og 5 rimelige høyttalere)

 

edit:leif

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar

Jeg vurderer også å kjøpe det anlegget... Det blir vel bedre lyd enn på de innebygde høytalerne på TV'en fra 95 elns? :ermm:

 

Jeg har en DVD-spiller som spiller av DivX, så jeg trenger engentlig ikke DVD-spilleren. Finnes det alternativer til omkring 1000 uten DVD-spiller, som gir bedre lyd enn dette anlegget?

 

Eller er 800 kroner det billigste du kan få tak i, uansett om det følger med spiller eller ikke?

 

Takker for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar

I stede for å bruke 1000 kroner på noe skvip som du helt sikkert kommer til å angre på, så vent heller, og spar litt penger til du får nok.

Du kan jo, i stede for å kjøpe et komplett hjemmekino anlegg, kjøpe litt etterhvert. Begynn med en surrond forsterker og et par fronthøytalere, for så utvide etterhvert med senter, bakhøytalere, og sub (i den rekkefølgen).

Lenke til kommentar
Det er jo billig da....

 

Koster like mye som monsterkabelen til sub'en min jo!

Ja, ikke sant... Tror jeg betalte mer enn dette "anlegget" koster bare for lydkabelen fra DVD spiller til amp'en ;)

 

Vel, vel... Får håpe kar'n i det minste har en liten stue så det blir noe lyd i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt meg mer enig i Ventil!! Ta heller å kjøp komponent for komponent, det lover jeg deg at du ikke vil angre på, selv om du sikkert er litt utolmodig! Du får det du betaler for som regel, og det settet der hadde jeg ikke satset på.

 

Edit: Men for all del, 800 kr er det nok verdt, men ikke noe å satse på for fremtiden. Som de fleste andre så blir man litt bitt av hjemmekinobasillen, og du er nok intet unntak :thumbup:

Endret av huztla
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke satset på noe sånt. Hvis du ikke er intresert i å kjøpe komponent for komponent, gå på på hifisenteret.no og kjøp det billigste stereosettet der, det vil garantert være bedre enn det du foreslår.

Det kosta jo en god del mer enn 800 da... :hmm:

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe del for del som blir foreslått, jeg trenger egentlig bare et enkelt hjemmekinoanlegg som yter ok til film. Det finnes jo selvsagt alternativer som er sikkert 100 ganger bedre enn det Eltax settet, men prisen blir jo også en helt annen også da. :ermm:

 

Jaja, har ikke bestemt meg helt, men kan godt hende jeg bestiller. Er jo tross alt veldig billig :w00t:

Lenke til kommentar

Nå må dere gi dere ..

 

Som erstatning til innebygde høyttalere i tv'n ,er jo dette

bra .

Man får jo 5 kanals surround istedet for stereo med kjeks høyttalere

i tv'n ,så det vil uansett være en stor oppgradering fra det man har.

 

Dessuten er jo bare dvd spiller'n verdt ca.500,- .

(selv om denne ikke er top of the line ..)

 

 

.......

Lenke til kommentar

BTW:

Jeg trenger ikke DVD-spilleren... Finnes det bedre anlegg som koster rundt 800-1000 kroner, og som det ikke følger med DVD-spiller? :dontgetit:

 

Eller er Eltax sitt anlegg det beste man får for denne prisen, uansett med eller uten spiller?

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...