Raz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hepp, jeg har et merkelig problem. Min download manager plukker støtt og stadig opp en download på ei fil som heter bdl14026.exe. Jeg aner ikke hva som starter denne download'en eller hva den fila gjør da jeg seff ikke har kjørt den. Er det noen her som vet hva som starter denne downloaden og hva fila egentlig er? Jeg har søkt på google.com og altavista.com, men får minimalt med treff. Takker! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har du sjekket at du ikke allerede har virus på pc'en din? (Gratis on-line virus scan) Hvis du laster ned exe-fila og deretter kjører en virus scan finner du iallefall ut om det er et virus. Ellers kan du jo prøve Ada-ware for å sjekke om du har installert noen skumle programmer i det siste. Lenke til kommentar
Raz Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hei, jo, jeg har norman antivirus med siste oppdateringer, den finner ingenting. Jeg skal prøve ad-aware. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Så lenge Norton Antivirus ikke melder ifra om at det er et virus så er det nok ikke det, men siden du ikke vet hva slags fil dette er så burde du ikke kjøre den. Du kan du forsøke å avinstallere download manageren din og deretter installere den igjen i tilfelle det bare er noe som har hengt seg opp.... Edit: Et søk med Google viser at du iallefall ikke er helt alene med denne fila. Men det har du jo sjekket selv ser jeg etter å ha lest posten din en gang til... Endret 10. april 2004 av John_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå