scoot Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan finne knapper.. Ja, vanlige knapper som kan brukes som Power/Restart.. Har sett på Elfa, men jeg finner ikke :| Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 denne du trenger? Nei, mente ikke de orginale, jeg vil bytte ut de orginale.. Vet at Elfa skal ha.. MEn hvor på siden ? Lenke til kommentar
Spole Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva med Vandalsikker bryter med lys eller uten lys? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hva med Vandalsikker bryter med lys eller uten lys? nettop de jeg leta etter. TAKK! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Elfa er noen gimper når det kommer til å manuvrere i webshoppen deres.. God casemodding! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan finne knapper.. Ja, vanlige knapper som kan brukes som Power/Restart.. Har sett på Elfa, men jeg finner ikke :| Jeg har en råfin knapp på buks mi ¨ Lenke til kommentar
the animal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan finne knapper.. Ja, vanlige knapper som kan brukes som Power/Restart.. Har sett på Elfa, men jeg finner ikke :| jeg kjøpte to knapper fra Elfa sånne knapper som er på Europark maskinene betalte 350 for to knapper sendt fra sverige Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva med å lage sine egne knapper? Det er bare å ta de gamle originale og ta bort dekslene. Da står du igjen med fine trykkbrytere du kan tre hva som helst på. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva med Vandalsikker bryter med lys eller uten lys? nettop de jeg leta etter. TAKK! Jeg så at de bryterne hos Elfa var 24 VDC for å lys i pæra på brytern. Finnes den i f.eks 12 V eller? Eller bytter du bare pæra/dioden eller hva det er? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Jeg lurer på hvor jeg kan finne knapper.. Ja, vanlige knapper som kan brukes som Power/Restart.. Har sett på Elfa, men jeg finner ikke :| Jeg har en råfin knapp på buks mi ¨ Kan du sende den til meg ? Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kan jeg montere på denne knappen på dette kabinettet? Vet dere om noen andre leverandører som har denne knappen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 skulle ikke være noe problem det.. men det blir å se usansynlig stygt ut Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvilken knapp kommer til å bli fin? Og kommer det ikke til å koste ufattelig mye å få sendt den til Norge, med tanke på at det bare er en knapp? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det kommer nok til å koste en del. Så noen som hadde kjøpt dissefra Elfa, og knappene kostet 140kr(2stk) , og etter frakt osv videre var betalt så ble det over 300kr. Med mindre jeg har misforstått så er vel Frozencpu.com i utlandet og da betaler du moms (24%) om total summen kommer over 200kr. Vet ikke helt om dette er med eller uten frakten, men det må da være prisen på innholdet. Blir fort dyrt. Kanskje se på en annen knapp en militærknappen. Den passer ikke akkurat til LianLi kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå