Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Whine og whine. Anbefaler DiNovo jeg. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Whine og whine. Anbefaler DiNovo jeg. hmm.... troke jeg satter på det gidder ikke og brukke så masse penger på et tastur når jeg finner et til 300 kr som er bruk bart. du tener sikkert endel penger i månnen noe ikke jeg gjør.... Endret 11. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Whine og whine. Anbefaler DiNovo jeg. hmm.... troke jeg satter på det gidder ikke og brukke så masse penger på et tastur når jeg finner et til 300 kr som er bruk bart. du tener sikkert endel penger i månnen noe ikke jeg gjør.... Isåfall: Voilà! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Det tror jeg kan være et lurt valg for en del ja. Lenke til kommentar
axxls Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hehehe dere n00000ber asza bare see her Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har Logitech Internet Navigator Keyboard SE og er meget fornøyd. Kameraten min har Keysonic EL keyboard og det er også meget god skrivekomfort, som også Overklokking mener! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 For å være helt ærlig så synes jeg ikke at diNovo tastaturet egner seg til spilling, det blir litt for flatt, men det er vel kanskjen en vane sak, har det selv å synes vel at det blir for flatt, men det er jo et vannvittig fet tastatur med mediapad å mediapad ruuuuler. Det tasturet Axxxls anbefalte er jo bra fordi det lyser i mørket, men det blir for flatt, jeg vet hva jeg snakker om har det selv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Er nok en smaks/vane sak ja. Jeg synes det er best å spille med flate tastaturer. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Whine og whine. Anbefaler DiNovo jeg. hmm.... troke jeg satter på det gidder ikke og brukke så masse penger på et tastur når jeg finner et til 300 kr som er bruk bart. du tener sikkert endel penger i månnen noe ikke jeg gjør.... Isåfall: Voilà! Jepp! Nydelig tastatur! Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Omg kan derre slutte og whine om DiNovo tasturet. kom heller tips til osen tastatur dere anbefaller meg Whine og whine. Anbefaler DiNovo jeg. hmm.... troke jeg satter på det gidder ikke og brukke så masse penger på et tastur når jeg finner et til 300 kr som er bruk bart. du tener sikkert endel penger i månnen noe ikke jeg gjør.... Isåfall: Voilà! Jepp! Nydelig tastatur! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Da ser jeg vi er tilbake på det tastaturet som jeg linket til i post nr. 3... ja ja Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg synes dette er digg, både til spill og div andre pc relaterte ting... Logitech Internet Navigator Keyboard SE Også er det jo en del billigere en det mannen over linket til... Enig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå