Gå til innhold

skall ha meg nytt tastatur hvilket?

Anbefalte innlegg

Heizan

jeg bestilet et tastatur på internett og skjønte ikke hvor for ikke det kom i posten jeg ringte kunde service og spurte hvor for ikke det kom og de sa at det var for de de ikke hadde mer på lagger. så jeg de spurte om jeg skulle ha et annet tastur og jeg sa da ja til det.

så fikk jeg det i posten da til min stor skuffelse,

det var dette tasturet jeg fikk det er det verste tasturet jeg har hvert borti det er noe dritt og skrive med oxo, og designen er ikke noe og skrytte av heller.

så jeg må ha meg nytt tastartur gidder jo ikke og ha et tastur som er ekkelt og skrive med bilr oxo en dell skrive veil når jeg skriver,

så jeg lurer på hvilket tastur du anbefaller meg så hvis du har et å anbeffale meg så skriv i vei :thumbs:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes dette er digg, både til spill og div andre pc relaterte ting...

Logitech Internet Navigator Keyboard SE

Også er det jo en del billigere en det mannen over linket til...

Hvis du skal bruke det til gaming, er det ikke veldig bra. Det takler mange nedtrykte taster samtidig over hele fjøla bortsett ifra øverst til venstre, som er veldig viktig for spill. Var helt umulig for meg som Cs-spiller ivertfall, og bytta det inn etter 1 dag. Så er du advart ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes dette er digg, både til spill og div andre pc relaterte ting...

Logitech Internet Navigator Keyboard SE

Også er det jo en del billigere en det mannen over linket til...

Hvis du skal bruke det til gaming, er det ikke veldig bra. Det takler mange nedtrykte taster samtidig over hele fjøla bortsett ifra øverst til venstre, som er veldig viktig for spill. Var helt umulig for meg som Cs-spiller ivertfall, og bytta det inn etter 1 dag. Så er du advart ;)

hvilket tastur har du nå da??? ps jeg bruker det bra til cs og skriving har oxo by script så må ha et deilig tastur bruker helle tastastur som num lock taster til by scripte. det må ha deilig taster oxo da.

Lenke til kommentar
Kjøp Logitech DiNovo. Dyrt men bra

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121023&cks=PRL

Stygt !! :yucky: Kjøp Logitech Navigator SE, har det selv er kjempe fornøyd :thumbup:

Stygt? Er du gal?

Det er mulig at har en gal, men i såfall er jeg det også ;)

Ligner litt på de gamle som var på ungdomskolen jeg gikk på bare at de var hvite, dårlige å skrive med og hadde mest sansynlig ikke Bluetooth :p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Stygt !! :yucky: Kjøp Logitech Navigator SE, har det selv er kjempe fornøyd :thumbup:

Stygt? Er du gal?

Ligner litt på de gamle som var på ungdomskolen jeg gikk på bare at de var hvite, dårlige å skrive med og hadde mest sansynlig ikke Bluetooth :p

Hehe. Jeg ler av folk som rakker ned på diNovo tastaturet. Eneste dere er sure for er at dere aldri kommer til å få råd til det.

Lenke til kommentar

Stygt? Er du gal?

Hehe. Jeg ler av folk som rakker ned på diNovo tastaturet. Eneste dere er sure for er at dere aldri kommer til å få råd til det.

Det eneste negative jeg sa var at jeg ikke likte designet fordi at det minnet om... ja det kan dere lese over! Det er det eneste jeg kan si noe om siden jeg aldri har prøvd saken! For alt jeg vet kan det være bedre enn noe annet tastatur jeg noen gang har vært borti!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...