Falcon_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er sant, men nå har tidene forandret seg igjen, av XP og Northwood C & B så er faktisk Northwood bedre til spill. Var det ikke det han lurte på ? Jepp Men måtte bare ha meg 3 gratise postcount før jeg legger meg Om noen lurer på hvor jeg står, så mener jeg at P4c 2.8GHz er raskere enn AMD XP 3200+. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvis det var en amd 64 3200+,er det jo ingen tvil.. men med en xp 3200+ er jo saken en annen,da er sikkert p4 2.8 like bra(kansje bedre) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Problemet er bare det at det er klin åpenbart at trådstarter ikke har så mye som tenkt på å lese en eneste test før han posta Lenke til kommentar
leatherman Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takk for hjelpa folkens trur eg har fått lært meg en god del no !!! Og det er med hjelp av dere. Er litt "fersk". Men det har dere vel skjønna. Sorry for at der er so mange av samme spørsmål, mine første innlegg! Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 pentium 4 2,8ghz er best!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Best til? Kommer an på budsjettet og hva den skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå