Gå til innhold

Best av P4 2,8ghz 800mhz vs AMD XP3200+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han postet den første litt feil, så han er unnskyldt :)

1. nice postcount :p

2. han har postet endel spørsmål ang. nøyaktig samme tema nå så han burde egentlig ikke være det

Ny nice postcount fra meg :D

Han kan jo være fersk i gamet :hmm:

Ja, det er jo sant, men burde da ha litt vett og ;)

altås, du går ikke inn i butikken og spør hva som er best av lettmelk og helmelk for deretter å få svar, også spør du hvilken melk som er best i det hele tatt ;)

Da er man bare vanskelig!

Lenke til kommentar

Ja, det er jo sant, men burde da ha litt vett og ;)

altås, du går ikke inn i butikken og spør hva som er best av lettmelk og helmelk for deretter å få svar, også spør du hvilken melk som er best i det hele tatt ;)

Da er man bare vanskelig!

Er man på slanker'n og ikke har peil på melk, så kan det være et logisk spørsmål ;) *Hva er best av P4 2.8GHZ eller AMD 3200+, eller Lett melk mot Helmelk når man er på slanker'n*

Uff...dette bygynner å bli dumt :blush: Men enda en nice postcount fra meg :laugh:

Lenke til kommentar
For å poengtere det så er faktisk intel bedre på spill enn amd og amd til kontor og tallknusing, tidene forandrer seg, det gjør prosessorene og ;)

Da snakker vi vel ikke om AMD64? ;)

Det er sant, men nå har tidene forandret seg igjen, av XP og Northwood C & B så er faktisk Northwood bedre til spill.

Var det ikke det han lurte på ? :p

Jau, jeg veit jeg tok med AMD64 3000+ helt på førsten her, men trådstarter har helt tydeligvis ikke tenkt til å si noe mer om saken :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...