Strokes Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei jeg var ikke sikker på gvor jeg skal poste denne men... jeg har lyst til å skifte motor i min Golf 2 1.6 til en golf 1.8 Gti, eller Golf 1.6 gti, Blir d billigst å få tak i motor eller blir det å få tak i selve bilen?? Takk for ale svar! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tja...Litt vanskelig å si da priser varierer mye, men det blir nok billigere å kjøpe en "løs" motor, men du skal vel ikke bare bytte den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 du må også tenke på at det ikke bare er å sette ned en ny motor. girkasse, bremser, drivaksler osv må også byttes Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei jeg var ikke sikker på gvor jeg skal poste denne men... jeg har lyst til å skifte motor i min Golf 2 1.6 til en golf 1.8 Gti, eller Golf 1.6 gti, Blir d billigst å få tak i motor eller blir det å få tak i selve bilen?? Takk for ale svar! Skal du bygge om til Gti så må du bytte bensintank og legge opp retur til bensin. Ellers må dy bygge om gti motoren til forgasser. Burde hjelpe litt siden gti'n har større ventiler og kvassere kam. Hadde du hatt en 1.8 kunne du satt i en gti kam og det hadde hjulpet litt.. Men som med stort sett alle ombygninger så lønner det seg å selge bilen en har og kjøpe en ferdig en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå