Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg tror ATI trekker det lengste strået Det håper jeg inderlig ikke. Ikke bare fordi jeg er nVidida fan, men for konkuransens del. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hear hear! (Utenom den nvidia fan delen ) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Jeg tror ATI trekker det lengste strået Det håper jeg inderlig ikke. Ikke bare fordi jeg er nVidida fan, men for konkuransens del. Kan fortsatt være konkurranse selv om en er best ihvertfall for kundene, men de blir nok temmelige jevne uansett Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ATI er konge.. alltid vært best å sånn skal det fortsette ! håpe Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ATI er konge.. alltid vært best å sånn skal det fortsette ! håpe Helt enig, men det er morro at Nvidia kan hevde seg også Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 vel, dette blir bare å utviklie seg til en tråd om at, jeg tror, jeg håper.. osv.. 2 dager til lansering av NV40, og da får vi virkelig se hva den yter.. og jeg må si at jeg gleder meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ATI er konge.. alltid vært best å sånn skal det fortsette ! håpe ati har da vært langt fra best hele tiden. men at de er best nå er nok sant ja Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 vel, dette blir bare å utviklie seg til en tråd om at, jeg tror, jeg håper.. osv.. 2 dager til lansering av NV40, og da får vi virkelig se hva den yter.. og jeg må si at jeg gleder meg.. Ja tror vi slutter spekulasjonene der, bare å vente i to dager Lenke til kommentar
HKS Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 [quote name='ondfisK' date='11/04/2004 : 20:05'] ATI er konge.. alltid vært best å sånn skal det fortsette ! håpe [/quote] Nu vel... ATi før R300... var ikke mye å skryte av for å si det sånn! nVidia eide dem på alle felter. Nå er det vel bare profesjonell OpenGL (Quadro vs. FireGL) hvor nVidia har overtaket, men det blir spennende å se, har en mistanke om at R300 tok nVidia fulstendig på sengen, det var for sent å rette opp NV30, så NV40 blir spennende! Men, jeg kommer nok fortsdatt til å beholde mitt Matrox Parhelia skjermkort! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvilket kabinett har du?Har du chieftec så er det en veldig fin plass helt nederst i fronten under diskene.. Der har jeg ordnet plass til min.. kan det ikke bli veldig varmt nedi der da? og har jo en vifte der fra før av :/ hmm Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 kommer ann på hvordan du gjør det.. bare husk på å sett PSU til å blåse ut luften forran.. eneste problemet jeg støtte på var strømkabelen Men jeg har laget plass til en ekstra PSU i ny kabbiset mitt (se sign prosjekt 2) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kortet blir enormt (bokstavelig talt) MEN, det kommer jo sikkert til og yte enormt også! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Enda godt det snart kommer feriepenger tikkende inn Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Enda godt det snart kommer feriepenger tikkende inn Hos meg kommer det ca 10000+++ så jeg kan nok oppgradere litt ja. Ny strømforsyning, Hovedkort, Kab og seff R420 eller NV40 Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 www.hw.no sitter muligens på et slikt kort allerede? Slik at testen er ferdig den dagen kortet blir lansert? Kan ikke feks Håvard Røste, komme med litt synnsing Njaal Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ' date='11/04/2004 : 21:06'] www.hw.no sitter muligens på et slikt kort allerede?Slik at testen er ferdig den dagen kortet blir lansert? Kan ikke feks Håvard Røste, komme med litt synnsing Njaal Tror nok ikke han har dette kortet men det er jo mulig at han kan få kloa i en papirlansering Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 er det slik at det er GPUen som (papir)lanseres om to dager? eller sitter MSI og andre på kjernen i disse dager? hvor lenge har dem sittet på GPUen isåfall? om tilfellet er at nvidia papirlanserer GPUen om 2 daer, for at det senere skal sendes GPUer som man kan jobbe utifra, og så lansere det ferdige produktet.... da kan ATI ta inn litt tid, om de "reallanserer" GPU med kort / kort med GPU på planlagte tidspunkt.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 er det slik at det er GPUen som (papir)lanseres om to dager?eller sitter MSI og andre på kjernen i disse dager? hvor lenge har dem sittet på GPUen isåfall? om tilfellet er at nvidia papirlanserer GPUen om 2 daer, for at det senere skal sendes GPUer som man kan jobbe utifra, og så lansere det ferdige produktet.... da kan ATI ta inn litt tid, om de "reallanserer" GPU med kort / kort med GPU på planlagte tidspunkt.... Kan jo hende... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Lurer på hva Nv40 vil koste? Noen som husker hva Geforce FX 5950 Ultra 256 mb kosta når det kom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå