Gå til innhold

Bots i multiplayer på Lan på Battlefield Vietnam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Botene er så enormt dumme i dette spillet så hvis ikke EA gidder å gjøre noe med dette så ser jeg ikke single player som verdt 1 krone av kjøpet.

Må bare si meg enig i dette. Når jeg spiller hakkende bortover veien, er det ikke problem i det hele att å knuse boter på impossible, eller hva det nå er de står på.

Lenke til kommentar

Botene er skilled på impossible, men de er dumme som nøtter forde.

De flyr rundt i helikopter helt til de krasjer i et tre eller noe liggnende.

De bare flyr rundt i jagerflyene uten å gjøre NOE som helst. Jo, de krasjer :p

De henter deg IKKE når du sier på radioen at du vil bli henta, EA løgnere.

De klarer ikke å bruke båter, de løper tilfeldigvis rundt en plass og tar ikke flaggene man burde ta, når de kjører bil så kjører de seg fast i et eller annet hus til de eksloderer.

osv osv...

Greit nok at de ikke gadd å lage god AI, MEN da står man heller ikke på intervjuene og skryter av et stort AI forberdringspotensial.

Lenke til kommentar

Ska være enig i at AI'en er elendi, men jeg hadde egentlig ikke forventet noe heller.. Jeg for min del spiller kun Vietnam på lan sammen med 6-7 kompiser! :D

Men for dere som da er skuffet, prøv å gi det en sjanse. Spillet er jo nytt og det venter sikkert en haug med gode oppdateringer\patches senere! ;)

Lenke til kommentar
Botene er så enormt dumme i dette spillet så hvis ikke EA gidder å gjøre noe med dette så ser jeg ikke single player som verdt 1 krone av kjøpet.

Leser du ikke PC blader!?

EA har kunngjort at de laget spillet 99,9% KUN for multiplayer!!!

Skjønner du ikke at botene på BF er laget for akkurat samme hensikt som Counter-Strike botene; ET SLAGS "TRENINGSPROGRAM"!!!

Jeg skal jo selvsagt ikke nekte på at botene er elendige!

De dreper deg omtrent FØR du ser dem med 1 kule midt i panna!

Når de sitter på sidene på transport-helikopteret du kjører, skyter de ALDRI!

Men det er jo bedre at EA tok seg tid til å lage "Instant Combat" slik at noobs som ikke en gang kan holde Jeep`en skikkelig på veien, slipper å få serveren full av folk som vil spille hardcore!

Hva er vitsen med å sutre om at BF:V har elendige bot`s når man kan spille det på internett med 64 levende mennesker fra alle verdens krinkler og kroker?!!!

BF:V på nett RULER :w00t:

Lenke til kommentar
[iC' date=18/04/2004 : 01:04]

Leser du ikke PC blader!?

EA har kunngjort at de laget spillet 99,9% KUN for multiplayer!!!

Skjønner du ikke at botene på BF er laget for akkurat samme hensikt som Counter-Strike botene; ET SLAGS "TRENINGSPROGRAM"!!!

Jeg skal jo selvsagt ikke nekte på at botene er elendige!

De dreper deg omtrent FØR du ser dem med 1 kule midt i panna!

Når de sitter på sidene på transport-helikopteret du kjører, skyter de ALDRI!

Men det er jo bedre at EA tok seg tid til å lage "Instant Combat" slik at noobs som ikke en gang kan holde Jeep`en skikkelig på veien, slipper å få serveren full av folk som vil spille hardcore!

Hva er vitsen med å sutre om at BF:V har elendige bot`s når man kan spille det på internett med 64 levende mennesker fra alle verdens krinkler og kroker?!!!

BF:V på nett RULER :w00t:

Kunne ikke vært mer enig. :thumbup:

Hva er vitsen med å sutre over dårlig AI, når man har tusenvis av folk på servere rundt om, som bare venter på deg. Det er ikke alltid de har så bra "AI" heller, men dog...

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig. :thumbup:

Hva er vitsen med å sutre over dårlig AI, når man har tusenvis av folk på servere rundt om, som bare venter på deg. Det er ikke alltid de har så bra "AI" heller, men dog...

poenget er at når dei først har valgt å lage ein sp del, så burde dei ha laga den betre enn det dei har.

det er ikkje alle som har moglegheiten til å spele på internett, så da burde dei vel få moglegheiten til å glede seg i ein brukbar sp del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...