Muffinman Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har bestilt meg to stk av viftene i emnet. Disse skal ifølge selger være ekstremt stillegående og gå på 20 dm i silent mode. Noen som har erfaringer med dette produktet? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har to selv. De stillegående ja. Ekstremt stillegående? nei. Har de i kabinettet nå. Hører dem godt. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har også en, og i stillegående modus så er den fremdeles hørbar. Foretrekker den trinnløst regularbare Enermax 80mm jeg har :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Paspt på 21 db og den er knapt hørbar. Har lyst og bytte dem ut med dem på 12 db. Jeg montere 2 stykker for en kamerat og dem var ikke stille. Når jeg hadde på den mostanden kunne jeg høre den bra og det var på TG og. Pasp viftene syns jeg er bedre. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 ..men disse er vel roligere enn originalviften i f.eks et aOpen miditower? Kjører den på 7 volt konstant i tillegg til at jeg har montert ei til å blåse inn i front, også denne på 7 volt. Men etter konstruksjon av vibrasjonsdempende HD-oppheng og montering av asfaltplater var det viftene som hørtes atter en gang... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-01 21:40, Bøgge Bakken skrev:Paspt på 21 db og den er knapt hørbar. Har lyst og bytte dem ut med dem på 12 db. Jeg montere 2 stykker for en kamerat og dem var ikke stille. Når jeg hadde på den mostanden kunne jeg høre den bra og det var på TG og. Pasp viftene syns jeg er bedre. Jeg hadde selv 2x 120mm Enermax, 1x80mm Enermax, 1x80mm Zalman og 1stk CrystalOrb som jeg kjørte på fullt under hele TG...Hørte ikkeno til viftene i det hele tatt :smile: Hvis du klarte og høre en 20db vifte inne i kabinettet mens du satt på TG, er du god -- Tommy H. [ Denne Melding var redigert av: JenkaRiPS på 2002-04-03 12:17 ] Lenke til kommentar
Borf Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 har noen slike eg og.. er sånn passe stillegåene.. bedre enn alt det andre drite eg har globalwin clasolhson viter, dei er brukbare, er vel verdt penge, men vil ikkje anbefale dei Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Har fått viftene mine, og ble ikke akkurat imponert...men skal konstruere vibrasjonsdempere slik at det ikke forplanter seg noe til kabinettet, så hjelper det vel litt kanskje... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Disse viftene flytter mye mer luft enn de originale, så det gikk fint å kjøre dem på 5 volt. To bak for å trekke ut, og ei foran på 7 volt i front for innblåsning...rikelig med lufting og kan bare høre vifta som går på 7 volt hvis jeg lytter grundig. Så er det bare den HÆLKETES CPU-vifa igjen da....prøver å skaffe meg en 1ghz Celeron eller P3 fcpga/PC100, men nettshopen sendte feil, og i mellomtiden hadde de solgt tomt for den jeg skulle ha..men hvis jeg får napp på bruktmarkedet trenger jeg: TIPS PÅ STILLE KJØLER/VIFTE PÅ SLIK CPU...? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-03 12:17, JenkaRiPS skrev: Quote: On 2002-04-01 21:40, Bøgge Bakken skrev: Paspt på 21 db og den er knapt hørbar. Har lyst og bytte dem ut med dem på 12 db. Jeg montere 2 stykker for en kamerat og dem var ikke stille. Når jeg hadde på den mostanden kunne jeg høre den bra og det var på TG og. Pasp viftene syns jeg er bedre. Jeg hadde selv 2x 120mm Enermax, 1x80mm Enermax, 1x80mm Zalman og 1stk CrystalOrb som jeg kjørte på fullt under hele TG...Hørte ikkeno til viftene i det hele tatt :smile: Hvis du klarte og høre en 20db vifte inne i kabinettet mens du satt på TG, er du god -- Tommy H. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JenkaRiPS på 2002-04-03 12:17 ]</font> Ekke vanskelig og høre det da. Bare og legge øret inntil vifta. Sammenlingna med paspen og den var lydløs i forhold. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Papst synes jeg er suverene på vifter. Det er lite vibrasjon grunnet de avbalanserte viftebladene. Det papst viftene jeg har er nesten lydløse.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-07 17:46, Bøgge Bakken skrev:Ekke vanskelig og høre det da. Bare og legge øret inntil vifta. Sammenlingna med paspen og den var lydløs i forhold. Det virka som du klarte å høre vifta under normal bruk også i første innlegg :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: On 2002-04-08 16:00, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-04-07 17:46, Bøgge Bakken skrev: Ekke vanskelig og høre det da. Bare og legge øret inntil vifta. Sammenlingna med paspen og den var lydløs i forhold. Det virka som du klarte å høre vifta under normal bruk også i første innlegg :smile: Er du geren. Eneste vifta jeg hørte blei slott på var en Delta. Fikk en demotrasjon av den, Att folk overlever med noe sånt skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå