Gå til innhold

LianLi - så bra som alle skal ha det til ?

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt her! (igjen) :p

Er lianli virklig så bra som alle skal ha de til ?

Jeg mener: Tilnærmet alle skryter av den suverene kvaliteten og de smarte og praktiske løsningene.

Det var en fyr som mista det i gulvet og det knuste/datt isammen... :(

Og kan noen gi meg et par eksempler på de "smarte løsningene" ?

Og til sist...; hva skal man med "utrekkbart brett for hovedkort"? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i alle fall kjempefornøyd (hadde Chieftec før). Smarte løsninger er uttrekkbar hovedkortskuff (fint hvis du ofte bytter hw osv.), så og si skrueløst og rett og slett den utrolig sexy finishen! Tvilte litt jeg og før jeg kjøpte (høy pris osv.) men jeg er jammen det fornøyd. Dette er et himmelsk merke som prioriterer kvalitet og state-of-the-art features :w00t:

Lenke til kommentar

Jaja , jeg er enig i at det er vakkert!

Hvis man bytter hw ofte

Det blir jo mer styr med bytting hvis man må dra ut hele det rabaldret da :roll:

Det er vel flere smarte løsninger en dèt ? :dontgetit:

Edit: og hvordan kan man skryte av kvalitet når det knuste ved å bli mistet i bakken ?

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Det er bare å løsne 4 thumbscrews og eventuelle ledninger som sitter på kortet og dra det ut det ;) F.eks. med prosessorbytte går det mye kjappere enn å knote inni kabbiset fult av ledninger osv. Kablene fra kabinettet kommer med "skjøteledning" så du trenger ikke frem med hovedkortmanual for hver gang du drar ut skoffen :)

Lenke til kommentar

Hmmm.. ser fortsatt ikke poenget jeg :blush:

Jeg har selv utrekbar skuff for HK, men det var mer tungvindt å montere via det istedenfor å bare åpne kassa(vha 2 tumbscrews, imotsettnig til 4)

Dessuten følger jo hele kabel junglen med når man "drar" det ut :roll:

Lenke til kommentar

En mingvase er en dårlig sammenligning dersom du ønsker å skape en sammenheng mellom pris og kvalitet. Dessuten er mingvaser av heller dårlig kvalitet også dersom du sammenligner med keramikk som lages til tilsvarende pris idag (ser bort ifra håndlaget utsmykning, som forøvrig kan lages likt og mulig bedre i våre dager). Dette kommer av at varmeovner idag kan oppnå vesentlig høyere temperaturer enn fakta var på ming dynastiets tid. Ellers er det vel ikke nødvendig å nevne at prisen på en mingvase ikke fastsettes av kvalitet, men av alder, tidsepoke, kunstparadigme og tilgang.

blahblahblah :p

Lenke til kommentar
En mingvase er en dårlig sammenligning dersom du ønsker å skape en sammenheng mellom pris og kvalitet. Dessuten er mingvaser av heller dårlig kvalitet også dersom du sammenligner med keramikk som lages til tilsvarende pris idag (ser bort ifra håndlaget utsmykning, som forøvrig kan lages likt og mulig bedre i våre dager). Dette kommer av at varmeovner idag kan oppnå vesentlig høyere temperaturer enn fakta var på ming dynastiets tid. Ellers er det vel ikke nødvendig å nevne at prisen på en mingvase ikke fastsettes av kvalitet, men av alder, tidsepoke, kunstparadigme og tilgang.

blahblahblah :p

Vet det, men desverre tok du ikke poenget, bytt ut den vasen med en porche da , det er iallefall kvalitet, så kjører du den utfor et stup, vil den tåle det neppe.

Lenke til kommentar

Ok. Vi lar det ligge nå, hva?

Så kan vi diskutere on-topic istedet.

Jeg har selv sett på Lian Li kabinetter, og skulle gjerne hatt et. Derfor lurer jeg vel på det samme som trådstarter, kan den høye prisen forsvares?

Lenke til kommentar

Se nøye på kabinettet. Se hva som følger med som standard. Les en test eller to. Hva ser du? Hva tror du? Noe du vil betale XXXX,- for? Selvfølgelig er det verdt pengene da. Ellers ikke...

PS, litt skranglete sidedører på mitt - men løses enkelt med litt dørpakning.

Lenke til kommentar

Ja jeg mener den kan forsvares fordi dette er et kabinett av topp kvalitet, med det mener jeg at alle ting i dette er sikkelig laget uten skarpe kanter og de passer perfekt sammen, du slipper å tvinge noe på plass, i tillegg er det vel få eller ingen kabinett som har så god plass . Så er det finnishen som også er helt topp + at kabinettet er av aluminium noe som i seg selv gjør det dyrere. Du finner neppe et annet alu kabinett som er så godt sammensatt som disse.

Eneste bakdel med kabinettene er at de ikke tåler like røff behandling som et i stål, men det gjelder for alle alukabinett, men som sagt tidligere de er beregnet for å st på en plan flate ikke kastes i gulvet .

De fleste skriveleifene skyldes trolig 2 timer i lakkboksen, tror jeg tar meg en tår terpentin :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...