Stigma Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er data anngående hvor mange watt varme disse nye GPU'ene lager tilgjengelig? I såfall, kan noen gi meg noen tall på maximum varmeutvikling, eller evt. linke meg til noen kilder med dene infoen? Eller er det slik at dette ikke vil bli kjennt før begge er på markedet? Håper noen vet =) PS: Trenger også å vite max varmeutvilking på A64 3200/3400+ og hvilken volt disse kjører på som default. Fannt noen specs på AMDs webside, men er ikke helt sikker på jeg leser dem riktig Mye info... -Stigma Lenke til kommentar
corcky Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 A64 kjører på 1,45v mener jeg.. Har satt sammen et par sånne maskiner men husker søren hvilken volt de kjører på.. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Tror ikke varmeutviklinga på de skjermkortene blir klare før de er på markedet. Men NV40 blir jo lansert om 2 dager.. altså den 13 april:D Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Spør av nysgjerrighet: Hvorfor skal du vite dette? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Spør av nysgjerrighet: Hvorfor skal du vite dette? Fordi jeg trenger å regne litt på termodynamikken rundt disse chippene. Jeg skal bruke peltier-elementer til kjøling, og da er det veldig viktig å vite hvor mye varme jeg kan forvente å måtte transportere fra chippene. -Stigma Lenke til kommentar
klikko Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) 13 april?? da er det ikke så lenge til det kommer da! *glede seg* noen som vet ca når kortene vil være tilgjengelig i butikken/nettet ? Endret 11. april 2004 av klikko Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Visst det ikke er papir lansering, så skal vel kortene være tilgjengelig om ikke så lenge.. Er ikke helt sikker på det.. 1 uke eller 2 etter ? visst man er optimistisk Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå er vel hærligheta utsatt til mai... Snufs... Menmen. Da kommer sikkert s939 i den tiden også. Så da blir det ny pc på meg... Bare venter på smågodt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå