Angel_M Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei Jeg har en mpg fil som er for stor til å komme på en cd. Åssen skal jeg dele den? Takker for alle svar. Det haster! Mvh. Angel_M Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) det finnes et program som heter "the file splitter" som funker... to min så skal jeg finne en URL til deg http://www.dekabyte.com/filesplitter/download.html Endret 10. april 2004 av digiconsult Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Sorry da... trodde ikke vi var i en kirke Endret 12. april 2004 av digiconsult Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei Jeg har en mpg fil som er for stor til å komme på en cd. Åssen skal jeg dele den? Takker for alle svar. Det haster! Mvh. Angel_M Eller du kan bruke WinZip, WinRAR, WinAce, etc. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) digiconsult: nå må du skjerpe deg... kanskje hun/han stakk vekk fra threaden litt? ekke sikkert hun satt å ventet på svar med en gang... "det haster" kan være alt fra 20 min til 2 timer liksom.. :thumbdown Endret 10. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hmmmm.... ikke særlig takknemlig her nei... Slik frekkhet kan du bare holde deg unna. Skaper bare dårlig stemmning på forumet. Flyttes til programvare fordi det er software til å dele opp ei fil det er snakk om her. Lenke til kommentar
Angel_M Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hei igjen! Jeg beklager men jeg sitter ikke hele tiden og sjekker når noen svarer meg. Uansett, takk for støtten og hjelpen fra dere andre. Kjempesnilt av dere. Skal prøve det programmet. Fortsett og komme med forslag eller tips hvis dere har. Med vennlig hilsen Angel_M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå