Truls V Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg skal kjøpe ny strømforsynyng som skal være frehs og vere bra og litt bråkete...den som jeg har nå er på 250w og jeg må ha en strømforsynimg som kan kjøre 5vifter,1cdrom og en hardisk.. den som jeg har nå kjører 4vifter,1cdrom og en hardisk så jeg må ta ut ei vifte får og få strøm til cd romen....jeg har et sundbeam kabinett og jeg lurer på om a det er standar at dem passer i kabinettet?... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg skal kjøpe ny strømforsynyng som skal være frehs og vere bra og litt bråkete...den som jeg har nå er på 250w og jeg må ha en strømforsynimg som kan kjøre 5vifter,1cdrom og en hardisk.. den som jeg har nå kjører 4vifter,1cdrom og en hardisk så jeg må ta ut ei vifte får og få strøm til cd romen....jeg har et sundbeam kabinett og jeg lurer på om a det er standar at dem passer i kabinettet?... Hvilken prisklasse tenker du på? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 kjøp deg en 500W for sikkerhets skyld De har vel sånne på www.microplex.no Lenke til kommentar
TJ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Denne fra Fortron/Source er noe av det bedre. Annbefales EDIT: La til en Endret 10. april 2004 av TJ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Virkelig nødvendig å spørre om det samme i 2 tråder ? .... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Denne fra Fortron/Source er noe av det bedre. Annbefales EDIT: La til en Kan ikke si meg mer enig. Stille som få, yter mer en det den lover og bidrar til å holde system/kabinetttemp. nede. Absolutt en av de bedre PSU'er på markedet og jeg anbefaler den på det varmeste. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg ville ikke kjøpt 350W nå lissom.. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg skal kjøpe ny strømforsynyng som skal være frehs og vere bra og litt bråkete...den som jeg har nå er på 250w og jeg må ha en strømforsynimg som kan kjøre 5vifter,1cdrom og en hardisk.. den som jeg har nå kjører 4vifter,1cdrom og en hardisk så jeg må ta ut ei vifte får og få strøm til cd romen....jeg har et sundbeam kabinett og jeg lurer på om a det er standar at dem passer i kabinettet?... Er strømforsyningen (PSU) din kraftig nok så kan du greie deg med en strømfordeler men jeg vil allikevel anbefale deg å kjøpe en ny PSU siden 250W er lite (spesielt med tanke på senere oppgradering). Anbefaler den den du ser på ovenstående bilde. ATX er en standard og jeg regner med at du har både kabinett og PSU i samme utførelse, alle ATX PSU'er vil da selvfølgelig passe i ditt kabinett. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg ville ikke kjøpt 350W nå lissom.. Denne "350 watteren" yter 452 watt i testbenken, andre "jalla" 350 wattere alla Q-tec yter mindre enn det de lover. Denne 350W PSU'en holder mer enn nok for folk flest. Kjører selv en P4 klokket til 3.3GHz, 9800Pro AIW, brenner, DVD, 3 HD'er og noe annet dilldall på 300W utgaven av Fortron/Source, den yter hele 390W i testbenken. Lenke til kommentar
Xero Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hva yter denne 400 watter'n da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå