1234567890qwertyuio Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 + mange folk+ kopiere som faen -MYE STØY -høytaler horer (det inkl. folk som spiller høy tekno/trance osv) -dårlig og inni de helvetes dyr mat -gamere som klager og syter -folk som roper ARNE -dårlig nettverk Hvorfor roper folk Arne? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Var ikke det en fyr som sovna i fjor elns da, så sto kameraten og ropa arne til han for å vekke han, også begynte alle å gjøre det etterpå tydeligvis? mener det var noe slikt. edit: fjort? Endret 13. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Gleder meg til neste år.. Da skal jeg dit for første gang Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Syns det var mye gretne crew-medlemmer i år. Noen var dog morsomme var også positivt med vannkokerstand, vidrefør dette neste år! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Det var ikke i fjor Arne var til stede. Måtte Arne dø.. Ja, noe av crewet var gretne. Vi lå og sov på tribunen på en av de rekkene som egentlig skal brukes til å gå på.. og det kom først 1 crewmedlem og strekte en kabel. Han unskyldte seg for at han vekket oss. Så kom det en til og sa at han måtte strekke en kabel.. før siste mann kom og jaget oss vekk "dere kan ikke sover her, bla bla bla". (jeg visste egentlig det da, men bare ga faen siden det var siste natten og nesten ingen brukte tribunen). Ergo. 2/3 av crewet er hyggelig Edit: vannkokerstand var flott, men hvorfor i huleste kunne de ikke solgt nudler og diverse i skipet når de først hadde vannkokere og mikrobølgeovn? Endret 13. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hvordan er det med å gå vekk fra PC'nBlir ting stjælt? En kompis av meg ble frastjælt sko (!) og digitalkamera andre natta.. så ja, tyveri er til stedet! Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror jeg skal ta meg turen til TG neste år. Trenger bare å overtale en kompis til å være med da siden jeg orker ikke dra alene. Jeg trenger vel neste to uker med fri om jeg skal kjøre nedover. hehe Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Var ikke det en fyr som sovna i fjor elns da, så sto kameraten og ropa arne til han for å vekke han, også begynte alle å gjøre det etterpå tydeligvis? mener det var noe slikt. edit: fjort? humm, tror det var mora til denne arne som skulle ha tak i han, og dette kom jo på speakeren og alle bare jubla og ropte arne. det mener jeg da Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Var ikke det en fyr som sovna i fjor elns da, så sto kameraten og ropa arne til han for å vekke han, også begynte alle å gjøre det etterpå tydeligvis? mener det var noe slikt. stemmer det, clanen hans skulle spille kamp, de viste ikke hvor han sov, derfor gikk de rundt i hallen å ropte Arne i håp om å finne han Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Var ikke det en fyr som sovna i fjor elns da, så sto kameraten og ropa arne til han for å vekke han, også begynte alle å gjøre det etterpå tydeligvis? mener det var noe slikt. stemmer det, clanen hans skulle spille kamp, de viste ikke hvor han sov, derfor gikk de rundt i hallen å ropte Arne i håp om å finne han ja ffs! det var det ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå