MagE Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hei, jeg har lyst til og fere på TG neste år, men først må jeg vite om hvilke gode og negative ting som er på TG, jeg vet om strøm og nettverksproblemene, så du trenger ikke å ta det med PS! tips om hvilke ting som er lurt og ta med der også! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vel, En av verdens største lan Møte greie folk (spes fra hw.no ) Sikkert massse å kopiere Mange folk å spille med... Compoer... nå har eg aldri vært på TG da... PS:sjekk signaturen min Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Diesel agregat hadde vært noe å hatt på TG Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 I år: - Grettent crew - Like dårlig og dyr mat - Ustabil internett - Masse utsettelser i compo - Masse bråkemusikk - Masse søppel på bakken - Crew fikser ting veldig sent Det andre er bra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 et ++++++ hadde vært et år med høyttalerforbud.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 et ++++++ hadde vært et år med høyttalerforbud.. jeg tror de har vudert det, men noe av stemningen er jo lyden da + mye å laste ned - dårlig fart store deler av tiden Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 et ++++++ hadde vært et år med høyttalerforbud.. 99% av LAN rundtomkring har forbud mot høytalere, så ser ikke egentlig vitsen med det. Musikk kan man høre på hjemme. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Diesel agregat hadde vært noe å hatt på TG Eller bare en UPS, som takler ca. 1 time med skjerm&pc. Funker gull hos meg hvertfall Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Diesel agregat hadde vært noe å hatt på TG Eller bare en UPS, som takler ca. 1 time med skjerm&pc. Funker gull hos meg hvertfall Kanksje jeg bare er litt gammeldags edit: er for høytaler forbud, så de 4 15" cerwin vega på hw.no, hadde _ikke_ likt å sitte ved siden av dem, greit med litt bakgrunnsmusikk som crewet setter på isteden Endret 10. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Synes ikke lyden er så gale, jeg. Det jeg derimot synes er irriterende er den idiotiske ropingen av ARNE hele tiden. Det mest negative er køen og ventetiden.. Ellers så pleier aldri nettet å være 100%, og det burde vært flere soveplasser. Alt i alt er TG mest positivt for meg uansett. Man treffer mange hyggelige folk, får lastet ned masse rart og stemingen er flott. Ta deg en tur Du vil nok ikke angre. Førstegangsturen til TG er som oftest positiv. Det er nok litt mer nedsig andre gangen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) dere har overtalt meg, jeg ferer men den ups som jallakim sa og med 2-3 gode venner EDIT:og en ministeikeovn og micro, kansje et kjøleskap også Endret 10. april 2004 av MagE Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Positive ting med TG i år: Ikke noe som helst kø på å komme inn (pga bracelets) Veldig fint med Mikro og vannkoker!! Negative ting med TG i år: Ustabilt nettverk Fortsatt dårlig tilbud av mat Jævlig mye strange folk her i år !? Er på TG 3. året på rad, og TG i fjor var helt klart det beste hittil.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 - Nettverket (hp) + 20 % babez... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja, jeg var jo der.. HAHAH Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Pluss : God fart på nettverk der jeg satt. Minus : Jævli mye støv Jævli mye støy (kan ikke scenen spille mer enn 10 sanger?) Veldig lite soveplasser (glad jeg hadde hotell) Dårlig plass For mye støy Endret 13. april 2004 av Dawg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hvordan er det med å gå vekk fra PC'n Blir ting stjælt? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 er det noen som vet hvor stor areial man har? og om hvor mye det koster? og hvor og når bilettene selges? jeg takker for alle svarene som har komt til nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du kjøper billettene på www.partyticket.net Info om plass, pris og diverse finner du stort sett på www.gathering.org Ting blir stjelt om du ikke passer på dem. Det ble stjelt en del mobiltelefoner i år. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 er det noen som vet hvor stor areial man har? og om hvor mye det koster? og hvor og når bilettene selges? jeg takker for alle svarene som har komt til nå. 600 spenn ca 80 cm Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 + mange folk + kopiere som faen -MYE STØY -høytaler horer (det inkl. folk som spiller høy tekno/trance osv) -dårlig og inni de helvetes dyr mat -gamere som klager og syter -folk som roper ARNE -dårlig nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå