Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei. Sitter her med Black and White og oppgraderinga og skal akkurat til å starte spillet, lurte bare på om det er noe vits å installere oppgraderinga eller om det bare vil ødelegge for spillet så tidlig? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 begyn med vanleg B&W, det var vel sånn utviklarane tenkte det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hadde samme dilemma da jeg fikk begge for ca 2 mnd. siden. Valgte å begynne med B&W, kom aldri i gang, spillet endte på hylla... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hadde samme dilemma da jeg fikk begge for ca 2 mnd. siden. Valgte å begynne med B&W, kom aldri i gang, spillet endte på hylla... Why? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hadde samme dilemma da jeg fikk begge for ca 2 mnd. siden. Valgte å begynne med B&W, kom aldri i gang, spillet endte på hylla... Why? Var så treig start synes jeg. Men når jeg tenker over det angrer jeg litt, tror kanskje jeg tar det fram igjen i morra etter at det j***** skolearbeidet er fullført... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har lyst til å begynne med Black and WHite igjen, men jeg tør ikke med tanken på den altfor trasige tutorialen i begynnelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det var noe av det mest grusomme jeg noengang har vært borti, de syngende nekene som skulle ha meg til å hente ting til båten. de havnet stort sett på havet alle sammen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 det var noe av det mest grusomme jeg noengang har vært borti, de syngende nekene som skulle ha meg til å hente ting til båten.de havnet stort sett på havet alle sammen var no artige dei.. hadde det mykje moro med dei stakkarane. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hehe, den sangen de synger på, fikk jeg heftig på hjernen. Irriterende. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hehe. husker når jeg spelte det, jeg knuste alle husene jeg kom over og løva som var gud`en min gjekk og spiste folk når den var sulten. veldig morsomt spill. anbefalest sterkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 husker jeg leste et intervju med en av de bak produksjonen av b&w. han sa at han foretrakk å kjøre sin ford til jobb, istedenfor sin splitter nye aston martin...etter det mista jeg egentlig all tiltro til dem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Creature Island er vel mere et sidespill til B&W sitt oppdragsdrevne gameplay, der det fokuseres på dyrene og ikke på å holde mennesker i byene happy med mat og dill og dall. Man kan være med i masse forskjellige småspill med dyrene sine, som bowling, slåssing etc. Det fokuserer også endel på at din creature blir mamma/pappa og lærer bort sine abilities til barnet sitt, så du ikke influerer barnet direkte men via det voksne creaturen din. Det er da virkelig ingen grunn å "miste tiltro" til noen bare fordi Peter Molineaux har kjøpt en ny Aston Martin. Mannen er en legende i spillbransjen, og har lagd/vært med på utallige klassikere siden 80-tallet som Populous 1/2, theme park-serien etc etc. Endret 12. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er da virkelig ingen grunn å "miste tiltro" til noen bare fordi Peter Molineaux har kjøpt en ny Aston Martin. Mannen er en legende i spillbransjen, og har lagd/vært med på utallige klassikere siden 80-tallet som Populous 1/2, theme park-serien etc etc. først og fremst var det ment som en spøk, deretter var det mer ment som at jeg mistet tiltro til han fordi han kjøpte aston martin (db7 vantage tror jeg), men valgte fortsatt å kjøre ford til jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå