bergetun Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Finnes det noen "player" for å spille av amr filer på pcen, helt en codec til Winamp eller.no Finnes det ett program som kan conventere mp3 til amr ? Min søster har kjøpt seg en Nokia 6230 og lurer på om det finnes en MSN messenger clone hun kan bruke på den telefonen.. Noen som vet? Edit: Var litt bedugga når jeg skrev denne meldingen så jeg rette de fleste skriveleifene. Endret 11. april 2004 av bergetun Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 finnes det ett program som kan conventere mp3 til mp3 ? Min søster har kjøpt seg en Nokia 6230 og lurer på om det finnes noen MSN messenger hun kan bruke på den telefonen.. Noen som vet? gjøre om mp3 til mp3? Tror ikke bare det er jeg som ikke helt forstår hva du mener. søsteren din bør ta en kikk på cmessenger (tror det er www.cmessenger.com) men å bruke messenger på en så liten skjerm blir nok knotete, men det får være opp til henne Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tror han mener fra .amr til mp3, en sånn converter kunne jeg også trengt! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har funnet ut at om du sender amr filene med mms ( siden mms er gratis i helgene) til f.eks en hotmail adresse så blir filen om til wav Som du da kan spille av i Winamp, prøvde også å sende til en Outlook konto men det funket ikke like bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå