dimiles Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, jeg kan snakke for meg selv, men jeg går da faen ikke å klager 24/7 på et public forum for det. Sorry mækk, men dette går for langt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Darkness: Hva _FAEN_ vet du om hva Jens har opplevd? Hold deg til dine egne saker. Jeg ressonerer ut ifra hva Jens sier. Jeg har da snakket med fyren også. Jeg tror han kan snakke for seg selv btw. Sorry, men jeg kjenner Jens bedre enn de aller fleste her, så der har du IKKE noe du skulle ha sagt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Omg. Krangel.... "TEAM! FALL BACK!" "TAKE COVER" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Indeed. Med mindre du er vår herre, eller en allvitenede forteller av en eller annen roman eller novelle, kan du ikke vite følelsene til andre. Jeg har aldri sagt at jeg vet. Jeg sa jeg TROR. Det er store forskjeller. Og nok en gang. Gutten kan sikkert snakke for seg selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, jeg kan snakke for meg selv, men jeg går da faen ikke å klager 24/7 på et public forum for det. Sorry mækk, men dette går for langt. Hver sin lyst Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 *Gi gave til darkness* Lenke til kommentar
robertj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Sorry mækk, men dette går for langt. Hihi. Øl fra Honningsvåg er morsomt. ^^ Lenke til kommentar
robertj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har aldri sagt at jeg vet. Jeg sa jeg TROR. Det er store forskjeller. Og nok en gang. Gutten kan sikkert snakke for seg selv. Nevertheless, man kan ikke anta andres følelser uansett. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Gullfisken min du var så søt som en lyserosa pjuskete kanin Finnene dine var som en blomst. Rett og slett riktig fine. Lenke til kommentar
robertj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Gullfisken mindu var så søt som en lyserosa pjuskete kanin Finnene dine var som en blomst. Rett og slett riktig fine. Hvordan går det? Takler du tapet? *klappe på skulder* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) folk som ikke respekterer hjertesorg har ikke opplevd det selv da... TROR eg... (krangel er ikke gøy... ) Endret 14. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har aldri sagt at jeg vet. Jeg sa jeg TROR. Det er store forskjeller. Og nok en gang. Gutten kan sikkert snakke for seg selv. Nevertheless, man kan ikke anta andres følelser uansett. Anta kan man gjøre med hva som helst. Men nok usaklig vrøvl fra din side (ta en spøk) Lenke til kommentar
robertj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Always. Det er jo en grunn til at det heter for "Søppel". ;P Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 *Gi gave til darkness* *Bilde av roårer* Mohahahahaha. Den var god Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 *Gi gave til darkness* *Bilde av roårer* Mohahahahaha. Den var god haltan, the one and only! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Ja, og HalTan: *gi stempel i gave til* (laget i ms paint og alt og det)¨ Edit: menne *pjoff* Endret 14. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 OMG! Kan noen stenge denne tråden ? Denne fører ikke til noe om det så smallt i helvete og begynnte å snø Her er det flere som har postet som kunne latt hver, som ikke har postet annet enn kvalme og ikke NOE relatert til det trådstarter ønsket å dele med andre. Noen har en kort lunte, men det er jævli' forståelig når man har mye følelser i sving. Og da er det lett og kunne tilte litt på en kommentar.... Slike "clicks" har jeg merket selv i kroppen og mye som ikke burde vært sagt blir sagt. Så please se til helvete og hold dere on topic og ikke svært andre. Respekter andres følelser og at ting ikke er lett overhodet når man begynner å tenke bakover på det man var glad i og savner.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Ja, men å fremstille det som du er den eneste i verden som har opplevd "the great, big love" og alle andres depresjoner er peanuts i forhold, da blir det LITT for dumt. Endret 14. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, men å fremstille det som du er den eneste i verden som har opplevd "the great, big love" og alle andres depresjoner er peanuts i forhold, da blir det LITT for dumt. TUSEN takk Thea. Det der var utrooolig riktig. Genialt sagt. *digge* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Denne tråden kan etter hvert reknes som underholdning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg