SmartinG Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du er så forbanne teit i hodet |Darknezzzzz. Etter at du kom, har etter min mening, forumet blitt nermest forgifta. Hvis Hanne har noe hun vil tilføye tråden, så skal hun få gjøre det, UTEN at du og den 'deilige' rævva di skal bry seg om det. Om du ikke liker det hun skriver, så ignorerer du det bare (noe som du kanskje burde gjøre med dette innlegget) Fordi om du har blitt slik'en 'pupulær' her på forumet, behøver ikke du forgifte andre folk med pølsevevet ditt! Skjønner du? Kjærring! ... Og før du spør; ja, jeg kjenner Hanne, og ja, jeg har lest mangfoldige tråder som du selv har deltatt i. Ikke missforstå meg nå, jeg har aldri likt deg, blir kvalm når jeg leser det du skriver. Så du må ikke tro at dette rasieri-utbruddet er kun fordi du angrep Hanne på den måten, jag har aldri likt deg. Btw, har har aldri likt deg. Edit, jeg HAR aldri lik deg! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Enig med Kenny. Det er du alltid da, din lille fredsmeglerdritt. *lage bråk?* ikke nok med at folk har kjærlighetssorg, her skal vi visst faen meg knuses enda mer Group-hug!!! Kose på Thea og sosohal... Lets get along! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) * HalTan deler ut store, varme, koselige klemmer til alle sammen og oppfordrer til fred. Endret 14. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) *fabelaktig ordforråd* såså. har darkness dumpet DEG også? come on..join the group-hug..feel the løøøøv ? Endret 14. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nå slutter vi med en masse off topic her! Diskuter det tråden handler om, hvis ikke vil den bli stengt! Personlige ting tas over PM! Advarsel gitt for personangrep. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Woho CatFight! Men seriøst... Har ikke lest tråden så nøye; virker bare som masse tullete krangling.. Men man skal ha respekt for folk som har hjertesorg, da dette er et ULTRA sensitive greier. Skal ikke mye til skal eg si deg(whoever you are..).. Til alle med hjertesorg, har med følelse.. Håper det ordner seg for dere.. EDIT:Krangling er ikke gøy, hør på HalTan ! Endret 14. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Gullfisken min døde i går. Tror den druknet. Og jeg som var så glad i den. Sukk. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Den får et fint liv i fiskehimmelen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) det var ikke som en berg og dalbane for nedturene var ikke like mange som oppturene nå er vi som en splittet sirkel som ikke får endene til å møtes et ensomt hjerteskrik unslipper kun mine lepper her jeg gjenstår alene ----------- Aldri har jeg følt en slik lykke som han ga Fikk sovne i hans armer det var meg han ville ha Kompromissløst, evig elsket Det var toppen av all lykke Et evig privilegium et ekte vakkert smykke Aldri har jeg følt en slik lykke i mitt hjerte Min mørke sjel og kropp fikk frigjort all sin smerte Fra døden opp fra graven Han løftet opp mitt sinn Trond, min sjelefrende For alltid er jeg din Endret 14. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 darkness|; siden navenet på eksen din var i diktet regner jeg nesten litt med at du har skrevet det.. Jeg har ikke lest et bra dikt på lenge, men det var! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Awwwwwwww! That's so cute! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Herregud for en tråd. Alle har da opplevd dette her, og det er utrolig kjedelig. Men faen da darkness, nå går du over streken imo. Det finnes flere som ikke har det så sinnsykt lett, og det derre bullshittet ditt kan du spare meg for. *smule irritert* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) darkness|; siden navenet på eksen din var i diktet regner jeg nesten litt med at du har skrevet det.. Jeg har ikke lest et bra dikt på lenge, men det var! Hyggelig at du likte det. Det betyr mye for meg. Det beskriver ganske godt følelsene han har gitt meg. De nesten 3 årene betydde uendelig mye for meg. Det skjærer meg i hjertet å tenke på at det er slutt. Tror nok aldri følelsene vil forsvinne helt. Edit: DiMiles, jeg synes du bør tenke over hva du sier. Du er enda ung (ikke det at jeg ikke er det) og har mye igjen å oppleve. Ha en fin kveld Endret 14. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 så hvis man er ung kan man ikke oppleve kjærlighet som kutter deg opp som en sløv sag med tagger? UENIG! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 så hvis man er ung kan man ikke oppleve kjærlighet som kutter deg opp som en sløv sag med tagger? UENIG! nei, du misforstår. jeg sier bare at jeg tror at dimiles ikke har opplevd det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Darkness: Hva _FAEN_ vet du om hva Jens har opplevd? Hold deg til dine egne saker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Darkness: Hva _FAEN_ vet du om hva Jens har opplevd? Hold deg til dine egne saker. Jeg ressonerer ut ifra hva Jens sier. Jeg har da snakket med fyren også. Jeg tror han kan snakke for seg selv btw. Lenke til kommentar
robertj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Indeed. Med mindre du er vår herre, eller en allvitenede forteller av en eller annen roman eller novelle, kan du ikke vite følelsene til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg