Gå til innhold

kjærlighets sorg


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne dama er alt for god til å gli bort fra. Jeg har prøvd å gli unna, men nå er jeg helt ødelagt:(

:( Høres ikke ut som du har det så veldig bra nei, det er trist, men ikke så veldig mye å gjøre med heller!

Hvorfor gidder du bruke plass her til å fortelle det? :ermm:

 

 

beklager virkelig at jeg ikke svarte han rett :ermm: eller tok for mye plass på denne tråden.

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Denne dama er alt for god til å gli bort fra. Jeg har prøvd å gli unna, men nå er jeg helt ødelagt:(

:( Høres ikke ut som du har det så veldig bra nei, det er trist, men ikke så veldig mye å gjøre med heller!

Hvorfor gidder du bruke plass her til å fortelle det? :ermm:

 

 

beklager virkelig at jeg ikke svarte han rett :ermm: eller tok for mye plass på denne tråden.

*stille seg bak Hanne*

Lenke til kommentar

Når du ikke har noe positivt å tilføre tråden så synes jeg virkelig du burde holde deg for å god til å spy ut bedrevitende kommentarer. Synes det er skikkelig kjipt av deg å gni det inn på den måten. Det værste jeg vet er når folk som ikke vet hva de snakker om sier "sånn er livet" og lignende IDIOTISKE KOMMENTARER. Jeg driter i om jeg får en advarsel. Håper du en gang får kjenne følelsen av å ligge nede, så kan jeg sparke deg mens du ligger der.

Lenke til kommentar
Når du ikke har noe positivt å tilføre tråden så synes jeg virkelig du burde holde deg for å god til å spy ut bedrevitende kommentarer. Synes det er skikkelig kjipt av deg å gni det inn på den måten. Det værste jeg vet er når folk som ikke vet hva de snakker om sier "sånn er livet" og lignende IDIOTISKE KOMMENTARER. Jeg driter i om jeg får en advarsel. Håper du en gang får kjenne følelsen av å ligge nede, så kan jeg sparke deg mens du ligger der.

Hva skal man gjøre med den her sorgen da?

 

Er det ikke standard depresjon i værste fall?

 

Da er det psykolog eller perf som gjelder...

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hva problemet ditt er darkness, men nå får du skjerpe deg!viss du påstår at den kommentaren jeg skrev var å sparke en som lå nede så tar du grundig feil! :mad: beklager, men dette er noe jeg IKKE gidder å krangle med deg om, viss du vil det får du sende meg en mail!dette hører ikke hjemme i tråden!

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
:roll: nå var darkness slem! :nei:

 

fyy fyy nono.gif

Indeed.

 

 

Hannes innlegg var bare en liten støttende/trøstende kommentar, som var ment til å trøste Hartge. Om du synes den er noe å ta sånn på vei over, stiller jeg meg svært spørrende og uforstående til det.

 

Synes bare det er trist og leit. :(

 

Synes du skal prøve å ikke ta over hele showet her, darkness. Det er ikke dette tråden handler om.

Lenke til kommentar
:roll: nå var darkness slem!  :nei:

 

fyy fyy nono.gif

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke var slem? Jeg er i hvert fall ikke en bedreviter. Jeg hater bedrevitere som alltid skal fortelle hva som er best, og hvordan jorden snurrer rundt. Ja, nå skal du høre! Jeg har nemlig kuren for det meste! Og du aner ikke hvor langt jeg har reist i denne verden, og alt jeg har opplevd. Ja, kjøss meg et visst sted!!! :mad:

 

jeg skjønner ikke helt hva problemet ditt er darkness, men nå får du skjerpe deg!viss du påstår at den kommentaren jeg skrev var å sparke en som lå nede så tar du grundig feil!  beklager, men dette er noe jeg IKKE gidder å krangle med deg om, viss du vil det får du sende meg en mail!dette hører ikke hjemme i tråden!

 

Jeg har ikke sagt at den kommentaren din var å sparke en som lå nede, jeg sa at jeg gjerne ville sparke deg når du lå nede. Hyggelig at du nok en gang er bedreviter og bestemmer at ting er slik og slik. Riktig hører ikke akkurat DETTE innlegget hjemme i tråden, men det driter jeg langt i.

 

Da kanskje du kan vise deg som et "større" menneske, og så lar alle dette ligge?

 

Det er faktisk den/de som har kjærlighetssorg det er synd på her... (Er synd på en masse andre mennesker i verden også, men i denne tråden kan vi vel bare glemme dem?)

 

Jada, jeg er et lite ynkelig menneske, men det driter jeg i. Og grunnen til at jeg brydde meg om den kommentaren er fordi jeg vet hvordan Hartge har det, og føler det på samme måte. Så STFU!

 

Da kanskje du kan vise deg som et "større" menneske, og så lar alle dette ligge?

 

Var det som var meningen :roll:

 

Så flott at du synes du er et større menneske da :) Fint at du får vist den siden av deg også liksom

 

Synes du skal prøve å ikke ta over hele showet her, darkness. Det er ikke dette tråden handler om.

 

Ja, for det var jo det jeg prøvde på. Det var hun som kom med den idiotiske kommentaren. Riktignok spammer jeg i tråden nå, men jeg er mektig irritert. Så får det heller gå som det går.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...