Gå til innhold

kjærlighets sorg


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skal bare desverre godta det etter en stund. Eg godtok det ikke og gikk rundt og nagget og sånt i ca 1uke til eg så at hun var blitt sammen med en annen. :(

 

Det gikk gale og fyren prøvde å bli kompis med meg og det endte at eg ga han på trynet engang eg var full og lei meg. Hun ville at vi forsatt skulle være venner men det gikk jo ikke når eg så henne så gjorde det så sinnsyk vondt i hjertet og hvertfall når eg så henne med han. Aldri i mitt liv har eg hatt større smerte. Foretrekker fysisk tortur eller noe framfor følelsmessig smerte. Etter henne har eg aldri blitt forelsket igjen på den måten. Kan like noe veldig godt men har aldri utviklet seg til noe lignende enn det eg følte for henne. Har kommet over henne på en måte men avogtil når eg føler meg blue og ensom så kommer hun i tankene på meg med engang. Eg sluttet skolen og altmulig da hun slo opp med meg. Faktisk gikk eg ikke ut av rommet mitt på 2dager.

 

Anyways kan ikke gi deg noen tips ettersom eg ikke vet om noen andre en tiden selv. Tiden leger nesten alle sår.

 

 

:cry:

Lenke til kommentar

:(

 

Poenget her er vel ikke å glemme eller noe sånt. Man kan heller ha det som en ting man har opplevd. Det er håpløst å si at man skal prøve å glemme, for det funker ikke uansett hvor mye man prøver. Det som fungerer for min del er å bare la dagene gå, muligens komme seg bort litt. Har en stygg tendens til å isolere meg for bare å gå på jobb og sånt. Det er vel ingen fasit på det i det hele tatt. Love hurts, no more no less.

 

hihihi

 

 

/me spiller lovesongs og tenker på xen 

Av en eller annen grunn så funker det som en enorm god terapi for meg. Alså det å spille triste sanger, ikke det at du spiller dem :p

Endret av Term
Lenke til kommentar

Utrolig hvor sammensveiset hw.no gjengen er...dette er hva man kaller en online community.

 

Og til dere som med hjertesorg, ikke gi opp! Men ikke mas! Å få vite hvor høyt de er elsket/verdsatt er noe alle jenter liker å høre. Når de skjønner hvor mye de har betydd/betyr for dere vil de nok kanskje innse at de har et "ansvar" ovenfor dere. Kjærlighet er det viktigste i livet, tross alt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk sparken for en ca 4 uker siden...Han ville ikke mer...Men jeg har faktisk ikke vært så særlig lei meg...Kan hende det er fordi jeg har vært forberedt på det en stund... Kanskje var det også fordi vi kunne beholde kontakten...trodde jeg...Men nå vil han ikke vite av meg mer, ikke ha noe kontakt i det hele tatt...Og det er litt tungt.... :(

 

Hadde jeg visst alt dette, så ville jeg nok beholdt vennskapet fremfor kjærligheten, for å si det sånn.

 

Men det har vært veldig fint å hatt venner å prate med i den tiden, for det hjelper jo å få ut ting. En venn av meg fikk sparken et par dager før meg, så da skjønte hun hva jeg mente og omvendt...

 

Til dere som har det vondt pga kjærlighetssorg: prat med venner og kjente, få det ut. Og kanskje snakke litt med eksen hvordan ting står...? Og en ting...Prøv å se litt "humoristisk" på det, hvis det er mulig... Jeg og min venninne har gjort det...Det hjelper litt å le av tingen også :yes: (Høres kanskje helt sykt ut, men det er ikke det... :p )

Uansett lykke til!

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Har ikke hatt skikklig kjærlighets sorg av et forhold på over 5 år. Men har hatt så lyst på ei jente at det har gjort vondt i meg... Og slike feelings er ikke gode de heller, spess når man vet at man ikke kan få henne :(

Men det er jeg over med heldighvis, har en tedens til å klare å fryse vekk enkelte ting og putte det bak meg.

Noen vil kansje kalle det en god egenskap, jeg vet ikke hva jeg vil kalle det... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har ikke hatt skikklig kjærlighets sorg av et forhold på over 5 år. Men har hatt så lyst på ei jente at det har gjort vondt i meg... Og slike feelings er ikke gode de heller, spess når man vet at man ikke kan få henne :(

Men det er jeg over med heldighvis, har en tedens til å klare å fryse vekk enkelte ting og putte det bak meg.

Noen vil kansje kalle det en god egenskap, jeg vet ikke hva jeg vil kalle det... :dontgetit:

Jeg synes ikke det er en god egenskap. Noe er galt hvis du kan slå av og på følelsene. Har en kompis som er sånn, og det skremmer meg litt. Følelseskalde folk er ikke noe for meg. :no:

Lenke til kommentar
Har ikke hatt skikklig kjærlighets sorg av et forhold på over 5 år. Men har hatt så lyst på ei jente at det har gjort vondt i meg... Og slike feelings er ikke gode de heller, spess når man vet at man ikke kan få henne  :(

Men det er jeg over med heldighvis, har en tedens til å klare å fryse vekk enkelte ting og putte det bak meg.

Noen vil kansje kalle det en god egenskap, jeg vet ikke hva jeg vil kalle det...  :dontgetit:

Jeg synes ikke det er en god egenskap. Noe er galt hvis du kan slå av og på følelsene. Har en kompis som er sånn, og det skremmer meg litt. Følelseskalde folk er ikke noe for meg. :no:

Følelseskald vil jeg ikke kalle meg, om han har den egenskapen som meg... Så er det nok bare at han har det vanskelig å åpne seg for andre.

Selv liker jeg ikke den egenskapen jeg har, for det hender at jeg får sånne kvelder når jeg har lagt meg o.l. at jeg begynner å tenke på ting... Og da har man somregel ikke noen å snakke med.

Ellers så pleier jeg å være den personen som alle kommer å snakker til og forteller om hva de har på hjertet. Mange vet at de kan trygt si ting til meg om det de føler og at jeg tar det imot og snakker med dem...

Hvorfor klarer jeg ikke det samme selv ? :roll:

Har mange små teorier i hodet mitt om hvorfor... men de blir nok bare for dumme....

Lenke til kommentar
Har ikke hatt skikklig kjærlighets sorg av et forhold på over 5 år. Men har hatt så lyst på ei jente at det har gjort vondt i meg... Og slike feelings er ikke gode de heller, spess når man vet at man ikke kan få henne :(

Men det er jeg over med heldighvis, har en tedens til å klare å fryse vekk enkelte ting og putte det bak meg.

Noen vil kansje kalle det en god egenskap, jeg vet ikke hva jeg vil kalle det... :dontgetit:

å ønske noen som du ikke får kan fort bli ganske galt det og ja desverre, men det med at man kan komme seg videre er en god egenskap. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...