Gå til innhold

kjærlighets sorg


chil

Anbefalte innlegg

Finn ei ny jente...

 

NÅ!

 

Sånt hjelper på selvtilliten.

Kanskje selvtilliten blir bedre, men det blir nok ikke det samme...

 

Har dyp medfølelse for slikt jeg og! :yes:

Problemet et at jeg ikke har lyst på en ny jente, jeg vet om masse pene jenter. Men er ikke de jeg har lyst på. Selv om mange av dem sikkert er penere en Xn min sånn fysisk.

 

 

uansett takk for alle tilbakemeldingene.. Føles godt å lese blir så fortvilet å vet ikke hva jeg skal gjøre med dagene..

 

fortsatt god påske

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda. Vel, kan si deg her og nå, du kommer ALDRI over den første store forelskelsen. Jeg tror nok alltid en del av meg kommer til å savne han. Slik er det bare. Det er jævlig nå, og kanskje du gjør mange dumme ting (av hevn, sjalusi osv) - men du er på forhånd tilgitt ;)

Lenke til kommentar

RBK for faen :cry: Don't call me that.... :( *såret* LSK og MOLDE, da snakker man lag :p

 

Uansett. Kjærlighet er ikke så gøy å snakke ihjel. Kan sikkert skrive mye fornuftig, men kjærlighet funker ikke sånn i praksis. Plutselig skjer det noe helt annet. Følelser er ikke forutsigbare, det er det som gjør det så tiltrekkende å knuse noens følelser. ;)

Lenke til kommentar

Uffda.. kjipe greier etter 3 år og greier. Føler med deg. :(

 

Mitt råd er å holde seg litt unna dama da det bare vil gjøre ting værre hvis du ser henne hele tiden. Hvis du er keen på å bli sammen med henne igjen en gang i fremtiden, er det også lurt å holde en lav profil og gi henne litt tid til å forstå at du var den beste for henne. Det pleier heller ikke å funke å være hverandres venner (abstines sexpartner) for å komme gjennom den vanskelige tiden, da dette bringer problemer/misforståelser med hvor dere har hverandre og hvilket forhold dere har til hverandre. Prøv heller å treffe nye jenter og vær sammen med venner..

 

magnus

Endret av trMaG
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å date et par andre damer, men det funker ikke.. Ser bare feil med de, og sammenligner de med dama. I dag var jeg på besøk med ei, men satt bare å tenkte på lillian(xen). Ble litt for dumt, for jeg var ganske fjern.

 

For å si det slik, jeg elsker bare lillian mer og mer.. :blush: Det er en stor klump i magen min hele tiden, og hjertet mitt verker :cry:

 

Nå skal jeg begynne å skrive et brev hver dag til henne, for hand..

Lenke til kommentar

Har selv ikke hvert der som du er nå, men kan forstå deg meget godt. Grunnen til at jeg ikke har hvert der selv er at jeg er sammen med den jeg elsker nå (hun er også bestevennen min) og har aldri elsket noen før hun kom inn i min verden. :love:

 

Det beste jeg kunne tenke meg for deg å gjøre akkurat nå er å treffe venner, være med venner, finne på mye sammen med vennene dine slik at du er opptatt med noe mesteparten av tiden! Også treffe nye folk! Finn på noe gøy å gjøre hele tiden! Venner er der for deg, venner støtter deg!

 

Det du IKKE må gjøre er å være for deg selv, tenke...da graver du deg selv dypere og dypere ned i din egen grav!

 

Det som heller ikke vil funke er å treffe/date andre kvinner. Som SirHartge sier, du vil bare lete etter likheter med den du var sammen med i den nye dama, noe som vil resultere til at du aldri eller lite sannsynlig vil finne ei du kan være sammen med. Du vil automatisk prøve å lete etter ei som kan erstatte din elskede, noe som ikke vil bli vellykket. Det er ingen som er like i denne verden, så du vil nok ikke finne noen som helt og fullt klarer å erstatte henne dersom din elskede er perfekt for deg.

 

PM er også åpen her dersom trådstarter ønsker å prate :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Ja.. Hva kan jeg si? Jeg har selv nettopp blitt singel og det gjør sinnsykt vondt. Nå var det faktisk jeg som slo opp, men for meg spiller det ingen rolle. Vi hadde vært sammen i nesten 3 år, og bodd sammen siden før nyttår. Kan tenke meg at han har det 10 ganger verre enn meg, og det skjærer meg i hjertet. Jeg tror likevel at dette var den riktige avgjørelsen, så får vi se hva som skjer i fremtiden.

 

- Ikke gidd å spørre hvorfor -

 

Når det gjelder å bli dumpet eller kjærlighetssorg generelt sett, ikke gidd å finne en rebound.. Aff.. hva kan jeg si? Mennesker er noe dritt generelt sett.. Alle går rundt og sårer hele tiden, inkludert meg. Har mistet troen på menn, mennesker og kjærligheten. Tror jeg skal kjøpe meg et kjæledyr. (Bare så det er sagt, eksen min er verdens beste kjæreste og gutt.. kunne ønske jeg greide å behandle ham bedre.. han er unntaket fra alle tingene jeg har nevnt).

 

Jaja.. Ensomhet er noe dritt.

Lenke til kommentar

Man må ofre så mye til kjærligheten når man er i et forhold/liker noen, og det tapper en for mye energi!

 

Jo mer man ofrer og mer man blir glad i en person/åpner seg jo vanskeligere blir det å miste kontakten med den personen da!

 

Det er mange som ikke åpner seg for en person, eller som stålsetter seg hele tiden og disse vil ikke lide like mye under ett brudd.

 

Selv har jeg dame nå som jeg elsker, men det tok tid å komme over eksen min før det.

 

(Tror sjalusi er det verste som finnes) :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...