Gå til innhold

kjærlighets sorg


chil

Anbefalte innlegg

var sammen med ei i nesten tre år, ho slo opp for nesten 3 måender å nå hører jeg at hun er rundt å roter meg andre. feks at hun xxx en svenske i syden. Jeg ser henne regelmessig bare som venn. Hun vet at jeg fortsatt

elsker henne , utrolig tragisk vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Tenke kanskje at noen har opplevd noe liknende.

 

 

Jeg burde kanskje bryte all kontakt, selv om jeg tviler på at jeg klarer det.

 

 

nei hadde jeg på noen måter likt gutter hadde jeg blitt homo, mye lettere å forstå seg på å mye mere trofaste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg burde kanskje bryte all kontakt, selv om jeg tviler på at jeg klarer det.

Word :thumbup:

 

Du er sikkert ikke alene i verden nei, men se lyst på livet (veit at det er det siste du sikkert vil, spiser sikkert ikke bra, sover dårlig osv?? )

 

Men se litt lyst siden sommeren er på vei, alle er vårxxxx :wow:

 

Blir sikkert ikke lett, men tro meg. Med en som driver med :devil: verk, på syden tur fortjener å bli satt ut til siden.

 

Nå kommer sommeren og du blir snart :love:

Ta deg to tre turer på Karl Johan, etter 4 pils er livet like herlig. Til høsten sitter du inne i varmen med dame i kroken. Life goes on.

Lenke til kommentar

Nei, det er egentlig ganske lite man kan gjøre for å helbrede slike ting.

Der er ingen "hurtigmåter" å gjøre slike ting på.

Mitt råd til deg er vel egentlig å holde deg unna alkoholen og ikke ringe fyllesamtaler/SMS'er. Det nytter ikke :no:

 

Og vil du prate så er det bare å ta kontakt, uansett..

Lenke til kommentar

Føler med deg kompis... sånne ting gjør vondt, og jeg har opplevd det samme selv. Mange rare tanker som flyr rundt i hodet på en. Men oppsøk gode venner, og bruk tiden til hjelp. Tiden leger faktisk alle sår, selv om det kanskje ikke virker sånn akkurat nå.

 

 

Hang in there, pal!

Lenke til kommentar

Ja, kondolerer....

 

Har min dypeste medfølelse til deg og de søtten andre millionene her i verden som har kjærlighetssorg idag...

 

Nazareth - Love Hurts

 

love hurts, love scars,

love wounds, and marks,

any heart, not tough,

or strong, enough

to take a lot of pain,

take a lot of pain

love is like a cloud

holds a lot of rain

love hurts, ooh ooh love hurts

 

I'm young, I know,

but even so

I know a thing, or two

I learned, from you

I really learned a lot,

really learned a lot

love is like a flame

it burns you when it's hot

Love hurts, ooh ooh love hurts

 

some fools think of happiness

blissfulness, togetherness

some fools fool themselves I guess

they're not foolin' me

 

I know it isn't true,

I know it isn't true

love is just a lie,

made to make you blue

love hurts, ooh,ooh love hurts

ooh,ooh love hurts

 

 

 

I know it isn't true,

I know it isn't true

love is just a lie,

made to make you blue

love hurts, ooh ooh love hurts

ooh ooh love hurts

ooh ooh...

Lenke til kommentar
Det er faktisk en av mine teorier at når en gutt blir skikkelig forelsket og får hjertet sitt revet av så blir mange drittsekker. Drittsekker mener eg at de blir drittsekker mot jenter/kvinner. De vil ikke bli såret igjen og gå for "bruk og kast" istedenfor.

 

 

ikke helt borte det du sier det. kjenner et par som er blitt litt sån "bruk å kast" etter att dem begge har vert i et langt forhold som er blitt slutt.

Lenke til kommentar
Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter :)

:yes:

Det er veldig lett å si, men når man er dypt forelska (kanskje til om med elsker) tenker man ikek slik. Da er personen man er forelska i den mest perfekte personen på jord, den eneste man vil ha. Så nei, det ekke så lett... :ermm:

 

(dette behøver jeg sannsyneligvis ikke fortelle dere, men ville bare poengtere det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter :)

:yes:

Det er veldig lett å si, men når man er dypt forelska (kanskje til om med elsker) tenker man ikek slik. Da er personen man er forelska i den mest perfekte personen på jord, den eneste man vil ha. Så nei, det ekke så lett... :ermm:

 

(dette behøver jeg sannsyneligvis ikke fortelle dere, men ville bare poengtere det)

Still, det er en god måte å "fall out of love" på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...