chil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 var sammen med ei i nesten tre år, ho slo opp for nesten 3 måender å nå hører jeg at hun er rundt å roter meg andre. feks at hun xxx en svenske i syden. Jeg ser henne regelmessig bare som venn. Hun vet at jeg fortsatt elsker henne , utrolig tragisk vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Tenke kanskje at noen har opplevd noe liknende. Jeg burde kanskje bryte all kontakt, selv om jeg tviler på at jeg klarer det. nei hadde jeg på noen måter likt gutter hadde jeg blitt homo, mye lettere å forstå seg på å mye mere trofaste. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg burde kanskje bryte all kontakt, selv om jeg tviler på at jeg klarer det. Word Du er sikkert ikke alene i verden nei, men se lyst på livet (veit at det er det siste du sikkert vil, spiser sikkert ikke bra, sover dårlig osv?? ) Men se litt lyst siden sommeren er på vei, alle er vårxxxx Blir sikkert ikke lett, men tro meg. Med en som driver med verk, på syden tur fortjener å bli satt ut til siden. Nå kommer sommeren og du blir snart Ta deg to tre turer på Karl Johan, etter 4 pils er livet like herlig. Til høsten sitter du inne i varmen med dame i kroken. Life goes on. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nei, det er egentlig ganske lite man kan gjøre for å helbrede slike ting. Der er ingen "hurtigmåter" å gjøre slike ting på. Mitt råd til deg er vel egentlig å holde deg unna alkoholen og ikke ringe fyllesamtaler/SMS'er. Det nytter ikke Og vil du prate så er det bare å ta kontakt, uansett.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Eneste man kan gjøre er å ta tiden til hjelp og ignoere ting og tang som kommer frem, kom deg videre i livet. vi er nok mange her som har vært der og kjenner til det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er faktisk en av mine teorier at når en gutt blir skikkelig forelsket og får hjertet sitt revet av så blir mange drittsekker. Drittsekker mener eg at de blir drittsekker mot jenter/kvinner. De vil ikke bli såret igjen og gå for "bruk og kast" istedenfor. føler med deg! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Føler med deg kompis... sånne ting gjør vondt, og jeg har opplevd det samme selv. Mange rare tanker som flyr rundt i hodet på en. Men oppsøk gode venner, og bruk tiden til hjelp. Tiden leger faktisk alle sår, selv om det kanskje ikke virker sånn akkurat nå. Hang in there, pal! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg burde kanskje bryte all kontakt, selv om jeg tviler på at jeg klarer det. Word Må si det jeg også. Prøver selv å glemme noen nå. Er vel snart et halvt år siden, selv om det aldri ble noe mellom oss. Slett alle ting som kan minne deg på henne, fx. mobilnr osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Finn ei ny jente... NÅ! Sånt hjelper på selvtilliten. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ja, kondolerer.... Har min dypeste medfølelse til deg og de søtten andre millionene her i verden som har kjærlighetssorg idag... Nazareth - Love Hurts love hurts, love scars, love wounds, and marks, any heart, not tough, or strong, enough to take a lot of pain, take a lot of pain love is like a cloud holds a lot of rain love hurts, ooh ooh love hurts I'm young, I know, but even so I know a thing, or two I learned, from you I really learned a lot, really learned a lot love is like a flame it burns you when it's hot Love hurts, ooh ooh love hurts some fools think of happiness blissfulness, togetherness some fools fool themselves I guess they're not foolin' me I know it isn't true, I know it isn't true love is just a lie, made to make you blue love hurts, ooh,ooh love hurts ooh,ooh love hurts I know it isn't true, I know it isn't true love is just a lie, made to make you blue love hurts, ooh ooh love hurts ooh ooh love hurts ooh ooh... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Finn ei ny jente... NÅ! Sånt hjelper på selvtilliten. Kanskje selvtilliten blir bedre, men det blir nok ikke det samme... Har dyp medfølelse for slikt jeg og! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er faktisk en av mine teorier at når en gutt blir skikkelig forelsket og får hjertet sitt revet av så blir mange drittsekker. Drittsekker mener eg at de blir drittsekker mot jenter/kvinner. De vil ikke bli såret igjen og gå for "bruk og kast" istedenfor. ikke helt borte det du sier det. kjenner et par som er blitt litt sån "bruk å kast" etter att dem begge har vert i et langt forhold som er blitt slutt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg vet godt hvordan du har det, hvis det kan være noe trøst. Gi en lyd (PM) hvis du trenger noen å prate med. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Offisiell Hw.NO Kjærlighetssorg Medisin © EDIT: Føler med deg Hang in there pal. PM er åpen... Endret 11. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Fort som at man kan miste troen på det meste innen kjærligheten når slikt skjer lets all hang in tight and move on Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter Det er veldig lett å si, men når man er dypt forelska (kanskje til om med elsker) tenker man ikek slik. Da er personen man er forelska i den mest perfekte personen på jord, den eneste man vil ha. Så nei, det ekke så lett... (dette behøver jeg sannsyneligvis ikke fortelle dere, men ville bare poengtere det) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Si til deg sjølv at du fortjener bedre en henne. Og gå og leit etter nye sukkerbiter Det er veldig lett å si, men når man er dypt forelska (kanskje til om med elsker) tenker man ikek slik. Da er personen man er forelska i den mest perfekte personen på jord, den eneste man vil ha. Så nei, det ekke så lett... (dette behøver jeg sannsyneligvis ikke fortelle dere, men ville bare poengtere det) Still, det er en god måte å "fall out of love" på. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 igjenn, jeg føler med deg, og PM er åpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg