Axentrix Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hjelp meg.. Dette skjedde: -Alt funka fint -Jeg koblet ut høytalerkablene (2 stk, rear og front) Funker fortsatt fint, med bilde -Flyttet pc`en en halvmeter for å få bedre plass. Funker fortsatt fint, med bilde -Kobler inn igjen høytalerkablene slik som de var da de funket. Maskina går, uten skjermbilde (svart skjerm) -Reboot -Skjermbilde, helt til midt i "win xp logoen". Da blir skjermen svart. -Reboot -Sikkermodus -Funker -Reboot -Svart skjerm etter logo -Reboot -Sikkermodus -Slette skjermkortdriver -Reboot -Windows funker igjen -Fikler litt, og ender opp med formatering. -Legger inn windows -Legger inn skjermkort driver, reboot, funker -Legger inn lydkort driver, reboot, svart skjerm! Hva kan være galt? Tenkte selv IRQ greier.. skal sjekke ut dette nå Fikk som svar at det kunne vært brent skjermkort, men hvordan kan dette ha seg, da jeg får bilde, når jeg ikke bruker driver på lydkort og skjermkort ? Og hvordan kan et skjermkort bli brent, av å koble til høytalere til lydutgangene? B|Real : Bekalger, men kunne du ikke heller endret topic, istedefor å stenge den? (sorry dobbel topic, men jeg sitter på tg med mongo pc, og er helt desperat) Lenke til kommentar
Neogeno Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Formater hele dritten med Windows cd. Det virket for meg engang. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Formater hele dritten med Windows cd. Det virket for meg engang. Har prøvd... La nettop inn lyd driveren uten feilmeldinger i install. Men, lyden funker fortsatt ikke.. Lurer på om det er noen måte å få igjen garanti/retur ? Kjøpte kortet i januar. Dette ble det en feil på så jeg sendte det inn igjen, og fikk ett nytt. Dette har det nå blitt feil på... En ANNEN feil riktignok.. Vel... Sender en mail jeg. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 OK! problmen solved... brukte tilslutt 9 timer på å fikse det...., men NÅ funker det... men jeg fikk en bluescreen, grunnet skjermkort driver... noe om en "undelig løkke" ... hmm jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå