wil Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 koster det penger å laste ned linux fra en ftp server, det er i deler jeg snakker om, men jeg må bare spørre for å være sikker. og et spørsmål til, hvorfor går det ikke an å laste ned TXT filer. det er gratis å laste ned fra servere, Ps: Det er ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/current/ jeeg snakker om det er den jeg spør om. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Det eneste som koster penger er internett... Lenke til kommentar
KAFFEGUD Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Så vidt jeg vet har ikke suse lagt ut den første skiva av Intel pc versjonen. Mener å ha lest ett sted at det er mulig å gjøre en web install av suse 7.3 hvis du ønsker å teste denne. alternativt hvis du kjører med ppc prosessor så skal det være mulig å finne ISO på http://www.linuxiso.com Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Du kan laste ned alt SuSE, bruk mirror ftp.sunet.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå