Gå til innhold

Hvordan er K700 sitt Kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg lurer på hva som er forskjellen på dagens kameraer og K700 sitt VGA kamera?

neppe noen særlig kvalitetsforskjell på K700 sitt og andre mobilers VGA kamera.

edit: forresten Sc0oT, skal du skrive kommentar til moderator så prøv ihvertfall og skriv riktig navn :roll:

Endret av arehei
Lenke til kommentar
JEg lurer på hva som er forskjellen på dagens kameraer og K700 sitt VGA kamera?

neppe noen særlig kvalitetsforskjell på K700 sitt og andre mobilers VGA kamera.

edit: forresten Sc0oT, skal du skrive kommentar til moderator så prøv ihvertfall og skriv riktig navn :roll:

hehhe, takk.. Men uansett, formulerte meg feil her.. JEg mener, hva er forskjell på Dagens Kameratelefoner, og K700 sitt kamera.. For så vidt jeg vet er det ikke VGA kameraer på alle telefoner nå ? eller?

Lenke til kommentar
hehhe, takk.. Men uansett, formulerte meg feil her.. JEg mener, hva er forskjell på Dagens Kameratelefoner, og K700 sitt kamera.. For så vidt jeg vet er det ikke VGA kameraer på alle telefoner nå ? eller?

Telefoner som P900, SX1, 6600, E700 og noen fler har VGA kameraer og er allerede i salg. Disse bildene blir tilnærmet lik kvalitet som bildene K700 tar.

Andre telefoner som T630, 7250i og fler tar bilder i med ferre pixler og bildene blir derfor mindre. K700 får derfor altså større og bedre bilder enn dem.

Lenke til kommentar
hehhe, takk.. Men uansett, formulerte meg feil  her.. JEg mener, hva er forskjell på Dagens Kameratelefoner, og K700 sitt kamera.. For så vidt jeg vet er det ikke VGA kameraer på alle telefoner nå ? eller?

Telefoner som P900, SX1, 6600, E700 og noen fler har VGA kameraer og er allerede i salg. Disse bildene blir tilnærmet lik kvalitet som bildene K700 tar.

Andre telefoner som T630, 7250i og fler tar bilder i med ferre pixler og bildene blir derfor mindre. K700 får derfor altså større og bedre bilder enn dem.

Da er jeg med igjen ;) *glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...