Falcon_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) vis med de testene Men uansett var ikke det han spurte om. Det er ingen vits for han å bytte CPU for ytelsen sin del i spill. Det er skjermkortene som bikker under først uansett. OK! Her er 1 av testene og jeg bommet veldig med FPS! opptil 55 FPS er nok mer riktig! http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/22/5911057 Endret 10. april 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 du vill aldri i verden ha sjans å se forskjell på de to.. Hadde man tatt en blindtest.. At man ikke viste hva som sto i hva så hadde du aldri hatt sjans til å se forskjellen Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 du vill aldri i verden ha sjans å se forskjell på de to..Hadde man tatt en blindtest.. At man ikke viste hva som sto i hva så hadde du aldri hatt sjans til å se forskjellen Dette er med lav oppløsning! og med høyere oppløsning så merker man bedre forskjell! Men om det er pengene verdt på en oppgradering er en annen sak Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 skjønner ikke hva det krangles over.. p4 2.8 + 512mb ram + 9800pro, det, eller over, så har du god ytelse i spill. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hvorfor ikke bare klokke din cpu? jeg kunne klokke min til 3.5 med boxed kjøleren og til 3.84 med en tt spark 7 kjøler Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 skjønner ikke hva det krangles over.. p4 2.8 + 512mb ram + 9800pro, det, eller over, så har du god ytelse i spill. Synd at du må tolke det slik da Vi bare diskuterer litt og det er ikke første gangen Lenke til kommentar
Book Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Skal du spille så kan du tjene litt på å bytte til AMD64 3400+, men utover det kan du beholde din prosessor. Du tjener INGENTING på å bytte prosessor, du merker ingenting i spill iallefall Erm......hvis du bytter fra en P4, 2.8 til en athlon 64 3400+ merker du ingen forkjell? Neivel, har du prøvd? Selfølgelig merker du forskjell. Om det er noen vits med tanke på penger er en helt annen sak, men du vil selfølgelig merke forskjell. Lenke til kommentar
leatherman Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Har Zalman CNPS7000ACU cpu vifte viss det hejlpe til bra klokking også venta eg på et Abit max3 i posten!!! skal vist ha heilt fantastiske ferdiheiter!!!!?????? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har Zalman CNPS7000ACU cpu vifte viss det hejlpe til bra klokking også venta eg på et Abit max3 i posten!!! skal vist ha heilt fantastiske ferdiheiter!!!!?????? Du har ikke behov for noen oppgradering! Skjønner ikke helt meningen med denne posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Trådstarter: Ingenting er "best" av P4 (Intel) og AMD, det går mer på smak. Han hadde ikke merket mye i spill om han går fra P4 2.8 til AMD 64. Jeg drister meg faktisk til å si at trådstarter ikke hadde merket noen ting. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Han hadde ikke merket mye i spill om han går fra P4 2.8 til AMD 64. Jeg drister meg faktisk til å si at trådstarter ikke hadde merket noen ting. I en blindtest hadde man ihvertfall ikke merket noenting Men du har så absolutt rett, man vil merke svært lite eller ingenting, man vil dog merke litt på tallknusing, men i spill o.l vil man merke omtrent ingenting forskjell. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) NM... man kan aldri være for sikker. Endret 11. april 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå