Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Lurte på en ting. Klarte her om dagen og misste alle nøkklene mine jeg hadde sammlet, det inkluderer nøkklen til mitt Xaser III kabinett. Spørsmålet er om det er mulighet for anskaffelse av ny nøkkel? I såfall fra hvor? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nå vet jeg ikke hvor mange forskjellige nøkel variasjoner det er på disse kabinettene, men har en følese av at det ikke er mange Spørr der du kjøpte det, eller hør med en "nøkkelsliper" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Nå vet jeg ikke hvor mange forskjellige nøkel variasjoner det er på disse kabinettene, men har en følese av at det ikke er mange Spørr der du kjøpte det, eller hør med en "nøkkelsliper" Regner med at det er en del nøkkelvariasjoner fordi jeg hadde et bestemt nummer på nøkkelen min. Uansett, det er viktig for meg på lan at jeg har en Andre som vet hvordan jeg kan anskaffe ny nøkkel? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 send mail til produsenten.. er du riktig uheldig må du bytte låsen.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 send mail til produsenten.. er du riktig uheldig må du bytte låsen.. Har sendt mail til Thermaltake nå. Det er ikke noe problem å få bytta låsen så lenger jeg finner en plass hvor de selger identiske låser som den jeg har i nå. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 er det samme lås som på chieftec kabbisene? isåfall har jeg en lås og to nøkler liggende uten å brukes Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 er det samme lås som på chieftec kabbisene?isåfall har jeg en lås og to nøkler liggende uten å brukes Har du et bilde så kan jeg kanskje kjøpe den av deg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 skal se om jeg finner tak i bilde senere.. må også finne nøklene men tror jeg vet hvor de er Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Universalnøkkel: http://www.biltema.no/Archive/Product_imag...e/16-2230_l.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå