Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Jeg sliter litt nå.. Jeg slo av maskinen, for å ordne noe inne i den.. fikset det, og startet opp igjen.. Oppdaget litt til jeg måtte gjøre og slo den av igjen, og da jeg skulle starte den sa det pang og luktet svidd og alt slo seg av... Ingenting virket før jeg tok ut disken. Tror jeg kan se at det har smeltet litt ved overføringen av strømemn til motoren.. lite bilde av hva som har skjedd: Har jeg noen garanti mulighet? disken er knapt ett halvt år.. Den har fusket litt tidligere.. Det eneste jeg kan komme på er, at jeg en gang hadde feil i en kontakt som kortsluttet en hardisk om denne kan ha tatt skade av det eller noe slikt.. sukk Endret 10. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kjedelig. Siden du kun har brukt den i ett halvt år skulle du få en ny en eller få pengene tilbake. Seagate er ikke de beste diskene heller. Kjøp en Maxtor om du får pengene tilbake det er bra disker lang levetid og ytelse. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det der er en garanti sak.... Tror nå faktisk Seagate er en av de sikreste diskene, har vært innom de fleste harddisker, men å anbefale deg en Maxtor gjør jeg ikke. Har drept noen av de selv... Å vet om mange flere som har gjordt det..... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Seagate er da både bra og stille, tror nok du bare har vært skikkelig uheldig... Edit: og anbefale maxtor vil nå ikke jeg heller gjøre Ikke er de stille, inte bra og tar kvelden lenge før de andre... Mulig de har blitt bedre men, jeg kjøper nå fortsatt ikke en lada heller jeg da, selv om de og muligens har blitt bedre hvis du skjønner Endret 10. april 2004 av melbamix Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg har erfaring med både seagate, maxotr, ibm, WD, og jeg må si at de 3 maxtor diskene jeg har hatt så er de de beste, med dog det var bare 30, 40 og 60 gb disker, 60 gb disken tok kvelden pga feil i den ene kontakten. Eneste disken jeg er veldig fornøyd med er disken i gammel maskinen, en 20 gb Quantum disk i fra 2000. Den er lyne kjapp og lynestabil argh.. 70 gb ting og tang borte.. 30 av dem er sikkerthetskopiert på 30 gb maxtor disken.. Endret 11. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå