leatherman Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 har akkurat bestilt meg Abit IC7-G også lrue eg på ka dokke syns om d og litt fra folk som har d!! kosta 1300kr er d et bra kjøp lr???? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Abit ic7-g er et meget bra hovedkort Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 1300kr? Koster alle INTEL kortene så mye? Jeg kjøpte mitt ADM kort for 700. (Er jo sikkert mye som mangler på mitt kontra hans, men 600kr forskjeld?) Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 1300kr?Koster alle INTEL kortene så mye? Jeg kjøpte mitt ADM kort for 700. (Er jo sikkert mye som mangler på mitt kontra hans, men 600kr forskjeld?) ADM er det noe nytt noe det eller? Har bare hørt om AMD som ligner Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tror du blir fornøyd ja.. jeg har det kortet og er strålende fornøyd.. genial BIOS... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jo da, meget bra kort det sikkert. "Lille broren" til MAX3 Lenke til kommentar
Deathknight Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Er det noe annet enn OTES greia som er forskjellig fra de to (Edit : -MAX3 og -G) ? Endret 10. april 2004 av Deathknight Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Litt teit å kalle det lillebroren til MAX3 da. IC7-G er da ABiT's topklasse canterwood-kort. MAX3 er bare et IC7-G med et par fancy dippedutter som øker prisen et par lapper. Selv om MAX3 er toppkortet til ABiT, blir det feil å kalle det en lillebror, hvis du forstår Edit: Deathknight, les testen(e) her på siden Endret 10. april 2004 av rlz Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Litt teit å kalle det lillebroren til MAX3 da. IC7-G er da ABiT's topklasse canterwood-kort. MAX3 er bare et IC7-G med et par fancy dippedutter som øker prisen et par lapper. Selv om MAX3 er toppkortet til ABiT, blir det feil å kalle det en lillebror, hvis du forstår Edit: Deathknight, les testen(e) her på siden Synes ikke "lille broren" er noen dårlig definasjon, kan jo være like bra for det. Øhh, det er jo litt mer en ett par dippe dutter, f.eks OTES kjøling, flere S-ata porter, flere spenningsvalg+++ Rett og slett mye man ikke har bruk for, men er kjekt å ha Men jeg skjønner bemerkelsen din. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 1300kr?Koster alle INTEL kortene så mye? Jeg kjøpte mitt ADM kort for 700. (Er jo sikkert mye som mangler på mitt kontra hans, men 600kr forskjeld?) Kjøpte mitt intel kort til 1800,- jeg. Abit IC7 Max 3 Lenke til kommentar
leatherman Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 har akkurat ombestemt meg eg!!! avbestilte IC7-G og bestilte meg max3 istaden for!! dumt?? men trur e kjem t å bli fornøyd lr ka seie dokke folkens??? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 har akkurat ombestemt meg eg!!! avbestilte IC7-G og bestilte meg max3 istaden for!! dumt?? men trur e kjem t å bli fornøyd lr ka seie dokke folkens??? Genialt Har selv MAX3 og er veldig fornøyd! Det har alt! (Nesten da.) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Nah, misfornøyd tviler jeg sterkt på at du blir med MAX3 Det er (bortsett fra GigaByte's juvel) det råeste du får for Intel's desktop-platform Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Så får du jo en jetmotor på kjøpet Har (hadde,har spørs hvordan du ser på det. Vet ikke om det fungerer, vannlekasje) et IC7 og var hvertfall strålende fornøyd med det. Ikke at det er samme kortet, men det er ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå