FLuAA Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Klarte å knuse pæra i en taklampe og den metallgreia sitter igjen. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få det ut? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 Nebbtang, skru av strømmen i lampa, vri til du får tak og snur rundt. Gjort det mange ganger selv. Lapmer med lys og luftgevær var gøy i barndommen ja Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 en ukokt potet, skru av strømmen, dra ut kontakten bare for sikkerhets skyld. ta en halv potet å tre på resstene av pæra. skru ut... enkelt Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 10. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 er slik lampte som er infellt i taket så ejg kan ikke ta ut ledninger... skal jeg slå av strømmen fra sikringsskapet da eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 er slik lampte som er infellt i taket så ejg kan ikke ta ut ledninger... skal jeg slå av strømmen fra sikringsskapet da eller? Best det, men du har vel en lysbryter?? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 10. april 2004 Rapporter Del Skrevet 10. april 2004 lysbryteren gir somregel bare ett enpolt brudd dvs at det forsatt er spenning på ene fasen så det er nokk lurest og ta sikringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå