mariant Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Jeg har en laptop (Acer 803 Lci) som har en kombinert DVD-leser/CD-brenner - og denne har sluttet å fungere. Jeg bruker brenneren til to ting : Setter inn en tom cd-r og brukeren det innebygde programmet i WinXP til å brenne enkelte filer - her kommer ikke lenger programmet opp når jeg setter inn plata. Når jeg skal brenne mange filer - åpner jeg Nero 6.0 og brenner derfra. Når jeg nå klikker på ikonet for å brenne ut filene, får jeg følgende beskjed : "Driver is in use by another application" - men jeg har ikke noe program gående som bruker cd-brenneren.. Kjærst'en lånte pc'en min i går og han hadde prøvd ut Drive Image 7 - og det måtte han selvfølgelig gjøre på min bærbare pc ! Har avinstallert Drive Image - men får ikke brenneren til å fungere.. Kan noen hjelpe meg i riktig retning ? Vet forresten noen om en passe straff til kjærst'en ? Maria Edit - rettet skrivefeil Endret 10. april 2004 av mariant Lenke til kommentar
mariant Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Etter noe søking på Google - fant jeg svaret : Lastet ned nye ASPI-drivere fra Adaptec, og da fungerte det fint igjen.... Og kjærst'en fant jeg en passende straff til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå