Gå til innhold

9700Pro

enClave

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettop skiftet fra 96XT til 97P. Men jeg merker egentlig ingen stor forskjel på hvor glatt spill går. :dontgetit:

Men i følge tester så skal 97P vere en del bedre enn 96XT.

Det hakker for exempel i Halo 10x7 med max eyecandy.

Og BF-spillene på samme oppløsning.

Noen som har hatt 97P i litt lengre tid, som vet sånn ca hvor bra det yter??

Noe som tror å formatere kan hjelpe?? Har ikke formatert på 6 måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har hatt eit hercules 9700pro i over et år nå. I BF1942, går det meste greit, har alltid max eyecandy. I HALO hakker det må jeg si, med alt på maks da, men ut2004 går glatt med alt på maks i tilleg til 4xfsaa osv.

I de testene jeg har sett er 9800nonpro på linje med 9700pro og 9600xt et godt hakk under. Men det er ikke alltid man merker forskjell på 50 og 60 fps i et spill. Men som de andre sier, er reinstallasjon av os'et er å anbefale. En defragmentering kan også hjelpe om du ikke har gjort det på en stund. Anbefaler da Diskeeper Lite som er mye raskere en den som ligger i windows og i tilleg klarer seg med mindre plass.

Lenke til kommentar

Har hatt 9700 pro i halvannet år nå og har hatt svært få problemer.

I begynnelsen var det litt problemer med drivere, men nå kommer det drivere fortere enn svindt. Min regel er at jeg formaterer pc-en når jeg merker ting går treigt. Det blir ca 2-3 ganger i året. Har flere partisjoner så det går veldig greit.

Det som er viktig er at du fjerner drivere _SKIKKELIG_, for det kan bli stor kluss på klussen hvis ikke. DriverCleaner fungerer utmerket.

Halo er som sagt nokså dårlig portet over fra Xbox til pc, her har microsoft gjort en dårlig jobb.

UT2k3/2k4 er en litt bedre målestokk. Spiller ut2k4 glatt på maks detaljer i spillet og 6xAA og 16xAF. Det er med en 2200+ og 768 pc3200 DDR-RAM.

Lenke til kommentar
Halo går ganske dårlig selv på R9800XT og BF er ganske CPU begrenset.

Jeg har en XP2500 klokket til 2,4GHz, så jeg tror ikke at det har noe med CPUen å gjøre.

Men hovedkortet mit har vert kjent for å ha en del problemer med minnet, kan vere noe der? :hmm:

Uansett så har jeg en kompis med omtrent samme hardware som meg, men han kjører BF glattere en meg på høyere oppløsning.

Jeg formaterte tidligere i dag, men det ble ikke noe bedre.

Endret av enClave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...