dchwel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kommet til det tidspunket der eg har reddet Val(tror det var det dama het). Det er masse vann overalt, men dama bare står der. Er det noe jeg lixom skal gjøre no for å få henne til å bevege seg eller snakke eller.no? Noen som vet hva jeg skal gjøre ? Konge spill btw!!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg tror ikke jeg gjorde noe spes der... Mener å huske at det kom en cutscene med en gang jeg hadde drept de fyrene som var i samme rommet. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hm, folk i det rommet.. Ser ingen, og hvis det er noen der burde de vel begynne å skyte... Men, får vel slå på "brillene" å se om det er noen der Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hm, ingen folk der inne nei. Dama sier bare "come on you bastards" eller no sånt... Og så står hun bare der..... Ingen som vet? Bug? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Feilpost Takk, det hjalp..... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Uff, kan ikke folk lære seg at vi har egne fora til de mest populære spillene..? Stenger denne for å statuere et eksempel - kanskje folk ser det og tar hintet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg