Gå til innhold

Kommer det til å koste penger å spille WoW online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Synes på en måte at dette er litt dumt.

Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg.

Se på det sånn her:

Det du betaler for spillet skal dekke inn det det kostet å lage det.

Det du betaler i månenden skal dekke det det koster å drifte servere, og eventuell vidreutvikling.

Lenke til kommentar

Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg.

Se på det sånn her:

Det du betaler i månenden skal dekke det det koster å drifte servere, og eventuell vidreutvikling.

Samtidig at det skal betale julebordene og barbesøkene til Blizzard

Lenke til kommentar

Se på det sånn her:

Samtidig at det skal betale julebordene og barbesøkene til Blizzard

Ja.. Tenke seg til at de lager spill for å tjene penger, merkelig!

Lenke til kommentar
Mener du Warcraft  III? Det er gratis.. alle spillene på b.net er gratis.. :p

Og akkurat det skjønner jeg godt, hadde det kostet å spille gjennom battle.net så hadde ikke mange spilt det. Mer ustabilt system har jeg aldri sett. Takke gud for at WoW har sitt eget.

P.s 100kr i månden er dette spillet verdt, betaen er utrolig.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

For å være ærlig så synes jeg det er helt greit å betale en slik pris i mnd. for å spille. Det gir på en måte en følelse av at man får kvalitet og i tillegg så betaler man jo ellers gjerne for en hobby man holder på med.

Det hever det jo også nivået av seriøsitet slik at folk ikke joiner simpelthen bare for å lage kvalme for andre med juksing osv.

Lenke til kommentar
Mener du Warcraft  III? Det er gratis.. alle spillene på b.net er gratis.. :p

Og akkurat det skjønner jeg godt, hadde det kostet å spille gjennom battle.net så hadde ikke mange spilt det. Mer ustabilt system har jeg aldri sett. Takke gud for at WoW har sitt eget.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Kan nevnes at man som regel får med 2-3 måneders bruk når man kjøper en MMO

Err, har spilt(kjøpt) 6-7 mmorpgs' og ingen av dem har gitt meg mer enn 1 måned gratis spilletid når jeg kjøpte dem:)

Spillene inkluderer:

Ultima Online med 6 Expansions, StarWars Galaxies, Dark Age of the Camelot, Final Fantasy XI, Anarchy Online.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ellers, så er det en selvfølge at Blizzard skal ha penger for og drive servere, det koster noe uhyggelig mye penger, det er ikke snakk om en liten webserver som HW.no eller VG.no ligger på, men svære servere med enorm båndbredde på.

Så må du plusse på Lønn til Dev Team, GM's, DM's, Admin's, Utviklere, Sjefer, Ledere etc. og da blir det en del penger etter hvert:)

Lokaler koster ikke lite heller kan jeg tenke meg, og det er ikke snakk om 1 server, men flere titalls.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Skulle de kanskje brukt gamespy eller no da?

sikker på at det ikke er ISP eller no hw problemer da?

Jeg har da omtrent aldri opplevd problemer med b.net.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...