EDB Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Topic sier alt; Kommer det til å koste så så mye i mnd'n og spille WoW online? EDIT av moderator : Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Endret 15. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er allerede at slikt topic her men. Jeg tror at det kommer til å koste rundt 80-120 kr. i måneden. Kommer sikkert ann på hvor mange måneder du betaler for om gangen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har sett en topic om dette før ja. Men det sier seg jo selv at det vil koste penger å holde slike servere oppe. Vil tro samme prisnivå som uberhunter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Penger penger penger jeg har ikke penger.. /me må smiske med fattern så han betaler Det kommer til å koste sånn rundt 100kr ja Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dumt. men tviler på at det vil hindre meg i å spille.. noen gleder må man da koste på seg! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ligger ikke de fleste MMORPGs på sånn rundt 15 dollar nå? Tipper WoW vil ligge rundt 12-15 dollar avhengig av hvor lenge du abonnerer. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 uhhm koster det penger å spille battle.net?? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Mener du Warcraft III? Det er gratis.. alle spillene på b.net er gratis.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Synes på en måte at dette er litt dumt. Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Synes på en måte at dette er litt dumt. Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg. Se på det sånn her: Det du betaler for spillet skal dekke inn det det kostet å lage det. Det du betaler i månenden skal dekke det det koster å drifte servere, og eventuell vidreutvikling. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes på en måte at dette er litt dumt. Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg. Se på det sånn her: Det du betaler for spillet skal dekke inn det det kostet å lage det. Det du betaler i månenden skal dekke det det koster å drifte servere, og eventuell vidreutvikling. Samtidig at det skal betale julebordene og barbesøkene til Blizzard Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Synes på en måte at dette er litt dumt. Synes værtfall man kan få laste ned spillet gratis om de skal ha penger hver måned for det i tillegg. Se på det sånn her: Det du betaler for spillet skal dekke inn det det kostet å lage det. Det du betaler i månenden skal dekke det det koster å drifte servere, og eventuell vidreutvikling. Samtidig at det skal betale julebordene og barbesøkene til Blizzard Ja.. Tenke seg til at de lager spill for å tjene penger, merkelig! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Mener du Warcraft III? Det er gratis.. alle spillene på b.net er gratis.. Og akkurat det skjønner jeg godt, hadde det kostet å spille gjennom battle.net så hadde ikke mange spilt det. Mer ustabilt system har jeg aldri sett. Takke gud for at WoW har sitt eget. P.s 100kr i månden er dette spillet verdt, betaen er utrolig. Endret 15. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 For å være ærlig så synes jeg det er helt greit å betale en slik pris i mnd. for å spille. Det gir på en måte en følelse av at man får kvalitet og i tillegg så betaler man jo ellers gjerne for en hobby man holder på med. Det hever det jo også nivået av seriøsitet slik at folk ikke joiner simpelthen bare for å lage kvalme for andre med juksing osv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Mener du Warcraft III? Det er gratis.. alle spillene på b.net er gratis.. Og akkurat det skjønner jeg godt, hadde det kostet å spille gjennom battle.net så hadde ikke mange spilt det. Mer ustabilt system har jeg aldri sett. Takke gud for at WoW har sitt eget. P.s 100kr i månden er dette spillet verdt, betaen er utrolig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 men er du interessert i eit online rolle spel som ikkje koster noko pr månad, så er Guild Wars eit godt alternativ (når det kjem ut) Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 men er du interessert i eit online rolle spel som ikkje koster noko pr månad, så er Guild Wars eit godt alternativ (når det kjem ut) ja, tror dette kan bli et bra spill ! Jeg skal også teste dette når det kommer Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kan nevnes at man som regel får med 2-3 måneders bruk når man kjøper en MMO Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Kan nevnes at man som regel får med 2-3 måneders bruk når man kjøper en MMO Err, har spilt(kjøpt) 6-7 mmorpgs' og ingen av dem har gitt meg mer enn 1 måned gratis spilletid når jeg kjøpte dem:) Spillene inkluderer: Ultima Online med 6 Expansions, StarWars Galaxies, Dark Age of the Camelot, Final Fantasy XI, Anarchy Online. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Ellers, så er det en selvfølge at Blizzard skal ha penger for og drive servere, det koster noe uhyggelig mye penger, det er ikke snakk om en liten webserver som HW.no eller VG.no ligger på, men svære servere med enorm båndbredde på. Så må du plusse på Lønn til Dev Team, GM's, DM's, Admin's, Utviklere, Sjefer, Ledere etc. og da blir det en del penger etter hvert:) Lokaler koster ikke lite heller kan jeg tenke meg, og det er ikke snakk om 1 server, men flere titalls. Endret 15. mai 2004 av Snabben Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Og akkurat det skjønner jeg godt, hadde det kostet å spille gjennom battle.net så hadde ikke mange spilt det. Mer ustabilt system har jeg aldri sett. Takke gud for at WoW har sitt eget. P.s 100kr i månden er dette spillet verdt, betaen er utrolig. Skulle de kanskje brukt gamespy eller no da? sikker på at det ikke er ISP eller no hw problemer da? Jeg har da omtrent aldri opplevd problemer med b.net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå