Fjart Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har skaffet meg en Jensen Trådløs router til min bærbare. Men har fått problemer med MSN Messenger. Får koblet meg opp og ingen problemer med chat, men jeg får ikke gjennom bilder fra webcamera. Har åpnet porten til messenger. Får ingen bilder selv om jeg kobler ut brannmuren.... Noen som har noen tips å komme med...??? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Koblet ut brannmur på norton, hvis du har. Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 MSN stresser alltid, du kan prøve å koble ut firewall i Windows hvis du har XP.. Du kan også prøve å åpne noe porter i routeren v.h.a. telnet, spør hvis du trenger hjelp til det Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Noen som har noen tips å komme med...??? Hvis routeren har UPNP kan du prøve og skru det på. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Koblet ut brannmur på norton, hvis du har. Har ingen problemer med Norton...MSN fungerer helt fint når jeg forsøker med vanlig kabel.... Lenke til kommentar
davidnorway Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har Jensen selv, og har hatt mye problemer emd MSN messenger og filtransfer's, men det hjalp da jeg krysset av for UpnP i routermenyen... Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Har Jensen selv, og har hatt mye problemer emd MSN messenger og filtransfer's, men det hjalp da jeg krysset av for UpnP i routermenyen... Den muligheten har tydeligvis ikke jeg på min router... Så da får jeg fortsette å slite litt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå