Mannen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hello! Når jeg åpner hvilken som helst mappe på skrivebordet eller programmer fra startmenyen kommer det følgende melding: Explorer.EXE har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne Og når jeg lukker den så forsvinner mappen også. Noen som kan si meg hvorfor denne meldingen kommer opp og hvordan få kvitt den? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 å dn driten der igjen!! jeg hadde dette med min Win98 maskin.. måtte bare formatere den så legge inn på nytt. Tror det var et virus eller ett eller annet? Lenke til kommentar
Mannen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Blir ikke overrasket om det er et virus, har jo ikke antivirus program på maskinen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dette har såvidt jeg kan se ingenting med internett og nettverk å gjøre. Flytter den til programvare for deg Lenke til kommentar
Mannen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hører ikke Explorer.exe til internett explorer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hører ikke Explorer.exe til internett explorer? Nei. Til den har vi iexplore.exe. Lenke til kommentar
Mannen Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Conan_Warrior: Det er snakk om virus her. Jeg har installert norton antivirus. Fjernet masse viruser og trojanske hester, sitter igjen med w32.pinfi virus som norton ikke klarer å fjerne. Har funnet instruksjon om hvordan jeg fjerner den. Jeg skal slå av system restore og deretter starte opp i sikkermodus. hvor slår jeg av system restore? Vet at den skal være inne på (høyreklikk)min datamaskin->egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå