Gå til innhold

Står fast i Far Cry.

Anbefalte innlegg

Har kommet til "Dam" og kommer ikke videre fra fossen :blush:

Har lokket de fleste ut i vannet slik at de dauer, men gjør stadig en blunder slik at jeg må starte alt på nytt igjen :blush: så er det noen som har tips på hvordan jeg skal komme meg videre forbi disse monsterene på en triksi måte?

Kan man save i Far Cry?

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man save i Far Cry?

du kan ikkje save i far cry, det er kun bestemte savepoints.

men det er ein måte du kan legge til quicksave på

Find and edit "DevMode.lua" with wordpad or equiv. Add these two lines to the end of the file:

Input:BindCommandToKey("#Game:Save('quicksaved_game');","f9",1); Input:BindCommandToKey("#Game:Load('quicksaved_game');","f10",1);

Use -DEVMODE on shortcut launch. You can quicksave with F9 and quickload with F10.

eg er ikkje heilt sikker på kor du er hen i den bana, men eg skal spele igjenom den på nytt å sjå om eg kan gi deg nokre råd.

Lenke til kommentar

det einaste tipset eg kan gi er spring. du hopper ned i elva under der du startet, følger denne til du kjem til eit helikopter. der kjem ein film. deretter skyter du så mange du kan med minigunen, før du sniker/spurter opp til porten, etter du går inn porten sp kjem du til eit våpen lager, der det kjem ein ny film. fyll opp med ammo før du setter deg i bilen og kjører for livet. dilen vert sikkert øydelagt så da må du bare springe det du kan. prøv å kom deg til tårnet du kan sjå på toppen av ein bakketopp.

beklager at eg ikkje kan gi deg nokon betre råd.

edit: far cry spm skal postast i far cry delen av forumet ;)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Vel, jeg løper så godt jeg kan til dette hellikopteret, men jeg blir alltid tatt av disse små monsterene :blush:

Men har klart det nå, da jeg lokker dem ut i vannet slik at jeg har fri bane :)

Nå sliter jeg etter at jeg har kommer meg på jeepen :blush: Men øvelse gjør mester håper jeg :)

Lenke til kommentar

Kan man save i Far Cry?

Find and edit "DevMode.lua" with wordpad or equiv. Add these two lines to the end of the file:

Input:BindCommandToKey("#Game:Save('quicksaved_game');","f9",1); Input:BindCommandToKey("#Game:Load('quicksaved_game');","f10",1);

Use -DEVMODE on shortcut launch. You can quicksave with F9 and quickload with F10.

eg er ikkje heilt sikker på kor du er hen i den bana, men eg skal spele igjenom den på nytt å sjå om eg kan gi deg nokre råd.

Jo du kan save...

Åpne konsollen å skriv \save_game

Lenke til kommentar
Har kommet til "Dam" og kommer ikke videre fra fossen :blush:

Har lokket de fleste ut i vannet slik at de dauer, men gjør stadig en blunder slik at jeg må starte alt på nytt igjen :blush: så er det noen som har tips på hvordan jeg skal komme meg videre forbi disse monsterene på en triksi måte?

Kan man save i Far Cry?

Det finnes quicksave program. Husker ikke hvor jeg klarte å finne det.

Du må forresten bare følge elva helt ut!

Lenke til kommentar

Kan man save i Far Cry?

Jo du kan save...

Åpne konsollen å skriv \save_game

eg veit det, men det er ikkje innebygd nokon quicksave funksjon.

derfor viste eg han korleis du kan legge til dette. det er mykje betre ein å måtte sitte å skrive inn ein komando kvar gong du vil save.

det vil uansett bli lagt til quicksave funskjon i patchen som kjem snart :(

Lenke til kommentar

Har kommet til "Archives", også det blåe "huset" inni bygningen der med mye blått lys inni...

Finner ikke en annen utvei enn å knuse glasset der, og hoppe ned..

Der finner jeg noen usynlige monstere, men fortsatt inegn vei ut!!

Hvor skal jeg??

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Har kommet til "Archives", også det blåe "huset" inni bygningen der med mye blått lys inni...

Finner ikke en annen utvei enn å knuse glasset der, og hoppe ned..

Der finner jeg noen usynlige monstere, men fortsatt inegn vei ut!!

Hvor skal jeg??

I midten av det rommet ligger det en palle å flyter i bassenget. Fjern tønnene fra pallen og skubb pallen vekk, og vips kan du svømme ned i en tunell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...