Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg skal spille RA 2 både i campaign og skirmish rekker jeg å deploye mcv'en min, og nesten sette opp en power plant før alt eksploderer uten grunn, hva skyldes dette, kan jeg gjøre noe for å kvitte meg med problemet.

På det første campaign oppdraget for Allies, det med Tanya i New York, der forsvinner Tanya i en liten eksplosjon helt uten grunn før jeg rekker å gkøre noe som helst.

Har hørt om flere som sliter med lignende problemer, men det er i C&C Generals, er dette et vanlig problem med spill i C&C serien, eller er det bare jeg som er problemet her..... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er Ea games / Westwood sin integrerte piratsperre. Installer spillet på nytt uten en eventuell crack eller kjøp det originalt, så skal du få se at det funker!

Den er bare så genial - har ikke tall på de gangene jeg har sett fortvilte folk spørre om hjelp og samtidig bli 'busta' hehe :laugh:

Lenke til kommentar

Vel vel, ikkje selg skinnet før du har skutt elgen.

Eg har RA2 originalt og har ofte måttet reinstallere pga at alt sprenger, med alle patcher og 100% lovlig.

Reinstallasjon er det einaste som hjelper desverre. Eg har installert RA2\YR ørten ganger

Lenke til kommentar
Vel vel, ikkje selg skinnet før du har skutt elgen.

Eg har RA2 originalt og har ofte måttet reinstallere pga at alt sprenger, med alle patcher og 100% lovlig.

Reinstallasjon er det einaste som hjelper desverre. Eg har installert RA2\YR ørten ganger

Var det ikke bjørnen man måtte skyte? eller er det helt avhengi av hvor man kommer fra? total avsporing, men akk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...