lceman™ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Når jeg skal spille RA 2 både i campaign og skirmish rekker jeg å deploye mcv'en min, og nesten sette opp en power plant før alt eksploderer uten grunn, hva skyldes dette, kan jeg gjøre noe for å kvitte meg med problemet. På det første campaign oppdraget for Allies, det med Tanya i New York, der forsvinner Tanya i en liten eksplosjon helt uten grunn før jeg rekker å gkøre noe som helst. Har hørt om flere som sliter med lignende problemer, men det er i C&C Generals, er dette et vanlig problem med spill i C&C serien, eller er det bare jeg som er problemet her..... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er Ea games / Westwood sin integrerte piratsperre. Installer spillet på nytt uten en eventuell crack eller kjøp det originalt, så skal du få se at det funker! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 piratsperre..... enten finner du en ny crack slik at du slipper å sette inni din originale cd (som du selvfølgelig har). eller så må du kjøpe spillet Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er Ea games / Westwood sin integrerte piratsperre. Installer spillet på nytt uten en eventuell crack eller kjøp det originalt, så skal du få se at det funker! Den er bare så genial - har ikke tall på de gangene jeg har sett fortvilte folk spørre om hjelp og samtidig bli 'busta' hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vel vel, ikkje selg skinnet før du har skutt elgen. Eg har RA2 originalt og har ofte måttet reinstallere pga at alt sprenger, med alle patcher og 100% lovlig. Reinstallasjon er det einaste som hjelper desverre. Eg har installert RA2\YR ørten ganger Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Vil bare presisere at jeg personlig har kjøpt spillet på Elkjip, Lillehammer, ingen crack eller noe sånt, så jeg får vel bare installere på nytt. Hvis det ikke funker kommer jeg for alltid til å hate dere Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg hadde samme problemet, og har sett meg lei av folk som trur de vet hva de prater om når de hyler "lol omgodz crack buzzteeed" Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Vel vel, ikkje selg skinnet før du har skutt elgen. Eg har RA2 originalt og har ofte måttet reinstallere pga at alt sprenger, med alle patcher og 100% lovlig. Reinstallasjon er det einaste som hjelper desverre. Eg har installert RA2\YR ørten ganger Var det ikke bjørnen man måtte skyte? eller er det helt avhengi av hvor man kommer fra? total avsporing, men akk Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 har hatt samme pro i zero hour,man da formaterte jeg og savefilene ble jo sletta i mine dokumenter.. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er Ea games / Westwood sin integrerte piratsperre. Installer spillet på nytt uten en eventuell crack eller kjøp det originalt, så skal du få se at det funker! Det er jo bare helt genialt da ! LOL! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Cd'er hakkete, slår hodet i tastaturet i meningsløst raseri!!! Får vel bare låne cd'er av noen andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå